zeggen dat je hem leuk vind via whatsapp??

hee iedereen,

Ik wil graag zeggen tegen een jongen dat ik hem leuk vind alleen we zijn nooit echt met zn tweeen en ik durf het ook niet.

Ik zeg het natuurlijk liever via whatsapp en dan zou ik erbij kunnen zeggen dat er verder niet echt een juist moment was. Kan dit of is dit not done?:face_with_raised_eyebrow:

Ik vind het ook zo raar om hem even apart te nemen of te vragen of we ergens even kunnen afspreken.
xxx Sanne

Veel reacties please het is SUPPEERR dringend!!! :flushed:

Ik zou het niet vertellen, gewoon met hem afspreken en met hem flirten.

Ik zou het gewoon in het echt zeggen… Is toch juist leuk om te horen als iemand je leuk vindt?

Nouja, je moet het eigenlijk zelf weten de meeste mensen vinden whatsapp niet zo persoonlijk. Maar je kunt het wel doen als jij het zo prima vindt :slightly_smiling_face:

Want het probleem is dat we al wel flirten alleen er komt verder niet echt iets van omdat we allebei niet echt durven (volgens mij). Bovendien zijn we nooit met z’n tween. Toch zal iemand het moeten zeggen alleen is het echt VERKEERD om het via whatsapp te zeggen?:face_with_raised_eyebrow: Ik durf het anders niet echt…

Verandert de zaak als ik zeg dat we al wel bevriend zijn en elkaar dus kennen en dat het uit het flirten wel viel op te maken dat hij mij leuk vindt?:face_with_raised_eyebrow:

Als jullie nooit alleen zijn zou het goed zijn zouden jullie eens afspreken :slightly_smiling_face:

Via App.
Kan het nog makkelijker :"D

Niet doen, dan kun je zijn gezichtsuitdrukking niet zien