Zeg koning, ik verdien een lintje!

Het “Zeg koning, ik verdien een lintje” topic geeft jou de ruimte om te delen wat voor goeds jij allemaal voor de mensheid of voor jezelf hebt gedaan, en waar je ontzettend trots op bent.

Dat kan zijn omdat je bijvoorbeeld vrijwilligerswerk doet, na jarenlang zwoegen eindelijk je diploma hebt gehaald of gewoon een keer je moeder hebt geholpen met de afwas.

Deel met ons de dingen waar jij ontzettend trots op bent!

Zeg koning, ik verdien een lintje omdat ik aankomende september alweer 2 jaar vrijwilligers werk doe in het bejaardenhuis, ik altijd ontzettend fanatiek de cijfertjes van de Bingo omroep, ik vrijwel altijd zonder te zeuren in het huishouden meehelp en ik alsnog na 3x proberen mijn rijbewijs heb gehaald!

Ik was een keer bij een Justin Bieber concert en ik was eigenlijk helemaal niet zo’n grote fan, en toen heb ik maar mijn kaartje weggegeven aan een fan met een fake ticket :’)

telt dat?

Wow dat is echt lief!

Als ik bij een concert ben en er staat iemand achter me die het door mij niet goed kan zien laat ik iemand altijd voor :slightly_smiling_face: zelfs als ik vooraan sta.

Zeg koning, ik verdien een lintje omdat ik fucking Voldemort ben.

En omdat ik pas een vrouw in een rolstoel in en uit de trein heb geholpen (:

Ahw wat een lieve dingetjes!

Ik red ook altijd vliegjes uit het zwembad enzo

Ik vind mezelf toch wel heel lief dat ik toen ik in Bulgarije zat voor het EK van mijn ‘sport’ toen de helft van mijn tegenstanders heb laten winnen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Even serieus, ik stap vaak naar willekeurige mensen toe om ze te vertellen dat ik hun haar mooi vind of iets in die richting.
Oh ja, citeer maar niet.

Leuk topic haha!

soms in supermarkten staat iemand achter me die fk weinig wil kopen, dan laat ik die voor

Euhmm … omdat ik mn laatste geld eten voor mn vrienden heb gekocht ? Haha k kan zo even niks bedenken …

Ik geef de mannetjes met hun krantjes voor de supermarkt altijd mijn 50 cent van de winkelwagen. Waarschijnlijk rijden ze in hun auto weg maar ach, het gaat om het gevoel

Correctie, niet áltijd maar wel vaak haha

Ik doe vrijwilligerswerk

Ik zag (paar jaar geleden) vanaf het balkon dat er een klein hondje werd gestenigd door 4 jongens en ook al heb ik niet veel met dieren, ik ben naar ze toegegaan, heb zo erg geschreeuwd dat ze moesten oprotten en toen werden ze bang en renden ze weg :’) Toen ben ik dat hondje gaan verzorgen. Helaas liep hij toen hij beter was weg :frowning_face:

Zeg koning, ik verdien een lintje, omdat ik zwervers altijd wel iets geef. Zowel geld als iets te eten/drinken.

En ik verdien een lintje omdat ik niet over mijn nek ging toen er een chihauhau met een uitgeplopte oogbal binnen kwam, en ik die zonder kreun of steun weer terug geduwd heb en geassisteerd heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is misschien maar iets kleins en onbenulligs, maar ik laat regelmatig fietsers en voetgangers in het verkeer voor (als ik auto rijd) ook al heb ik eigenlijk voorrang. Ze zijn erg kwetsbaar en op die manier wil ik eraan bijdragen dat ze veilig op hun plek van bestemming komen. Ook als het slecht weer is ofzo, want ik zit lekker droog in een auto en zij niet dus dan laat ik ze graag voorgaan.

we need more people like you