zeezout natuurlijk middeltje tegen acne

hee allemaal!
ik heb op youtube en op beautygloss filmpjes gezien over zeezout, een middeltje tegen acné! heeft iemand hier ervaring mee? :slightly_smiling_face:

Ik heb het gezien ja, en één avondje geprobeerd, en ik ga het vanavond weer doen, het is al meteen iets minder geworden! Het werkt goed ja, ik vind alleen dat het echt heel rot aan voelt op je huid… xD

Heb de hele zomer in de zoute zee gezwommen en het deed verschrikkelijk veel pijn aan mijn gezicht. Maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn (:

oke, ja ik heb net maskertje gedaan met honing en zeezout, maar wij hebben alleen grof zeezout, morgen ga ik even andere kopen :slightly_smiling_face: maar het werkt wel denk ik, mijn huid ziet er wel egaler uit! dus ik ben benieuwd of ik echt een babyhuidje krijg, wat mascha zei haha :grinning:
@requin had je veel wondjes op je gezicht of iets? want dat weet ik wel dat ze helen in het zeezout!

Ja ik doe het nu al 3 dagen, en het lijkt wel te werken :slightly_smiling_face:

@Cantsleep grofzeezout maakt niet uit, je laat het toch oplossen in water!

Ik deed dat als een tijdje inderdaad, omdat ik merkte dat mijn huid onzuiverder werd toen ik in het binnenland ging wonen (Ik was de zilte zeelucht gewend ofzo :’) )

Hmm ja, ik heb best wel acné en ik had ook wel aan wat plekjes gekrabt. ook was in een beetje verbrand dus dat allemaal bij elkaar + zout zal denk ik voor de pijn gezorgd hebben. Het brandde echt, het was zo erg dat ik het water uit moest rennen en dan heel snel naar de koude douche om mijn gezicht af te spoelen.

Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan en volgensmij werkt het wel.

ja dat is waar maar ik heb een filmpje gezien van andrea’s choice op youtube weet niet of je haar kent, die heeft nog andere manieren gedaan en ik had die met honing gedaan, maar dat is niet echt fijn met grof zeezout! :slightly_smiling_face:
hier de link van de video: http://www.youtube.com/wa…ature=channel_video_title

morgen ga ik denk ik doen wat mascha deed, denk dat wat fijner is! en een mindere kliederboel!

Ik weet niet of het helpt tegen acne, maar ik gebruik zeezoutscrub van de action (van die grote potten), en ik vind die wel heel fijn en goed voor mijn huid (word er zachter van).

@requin oke hmmm lijkt me pijnlijk, zo erg heb ik het nooit gehad!
@eefjn ik ga morgen sowieso even naar de action dus ik ga even kijken:)

Mmh ja ik denk wel dat het werkt, ook voor wondjes enzo, dan heelt dat sneller ja het prikt dan misschien wel even maar daarna ben je er ook eerder vanaf.
Ik zou de volgende keer eens meegaan boodschappen halen en kijken of ik het kan vinden.

ja eidenlijk iets dat zichtbaar werkt bij mij!!!

@TurnyBurny, mooizo! al na eerste keer gebruiken? :slightly_smiling_face:

word je huid daar niet heel erg droog van?

ja beetje wel, maar als je daarna goed de huid weer voedt is het geen probleem.