Zeer zelfverzekerde meisjes.

zo is het!

Die lui zijn de moeite niet waard hoor :’)
Eigenlijk moet je blij zijn dat jij niet zo bent…
Geloof me, jij bent veel gelukkiger dan dat zij ooit zullen zijn.

Achja, je zal wel zien wie het later het verst schopt.

Ik kan er alleen maar om lachen, ik sta er boven. :3

[i]Meid, die mensen zijn de moeite niet waard om er over na te denken, en over in te zitten. Blijf bij jezelf, en denk goh, wat zullen dat toch later worden? kughkugh. en denk niet aan hun dat ze je aankijken, dat heb ik ook zo vaak gehad, gewoon denken van, wat wil je nou van me? denk je nou echt dat jij er zo mooi uitziet met je klonterwimpertjes en je kleren die op je enkels hangen en je grote mond? daar heb je tegenwoordig niets aan.
Blijf bij jezelf, en trek je niet aan! ik weet het is moeilijk maar die meisjes zijn het niet waard om over na te denken!

xxx’[/i]

Zelfverzekerd? Zo doen ze zich voor door iedereen belachelijk te maken.
Ze zijn gewoon zo onzeker als wat hoor!

Ennnn het is slecht om mooie kleding en make-up te willen?

En ik denk dat dit meer een geval is van onzekerheid aan jouw kant. Iedereen zit wel eens te lachen en te praten met een vriendin, en soms kijk je dan inderdaad wel eens iemand aan (en dan denk ik ook wel eens “oh, zou diegene nu denken dat we het over hem/haar hebben?”).

Kleding verwisselen op school is vrij bizar, maar goed.

En als meisjes arrogant zijn ligt dat echt niet aan de kleding die ze dragen of de make-up die ze ophebben, ik ben zat arrogante alternatieve meisjes, of emo meisjes, of meisjes die niks om kleding geven tegengekomen.

ETA:
en je hebt er een probleem mee als andere meisjes je áánkijken? :’))))
Iedereen zit wel eens loos te staren in de klas, of gewoon even te kijken hoe iedereen eruit ziet vandaag.
Ik doe het ook zovaak, dat ik iemand een paar seconden lang zit aan te staren zonder dat ik het door heb (gewoon met mijn gedachten even ergens anders), en ik schijn nogal een boze/arrogante uitdrukking te hebben als mijn gezicht op neutraal staat… dus OMGOMGOMG mo¤t ik oowk ophouduh met staruh?

gewoon uitlache :’)

Hmm… Volgens mij kunnen we wel een diagnose stellen:
Teenage Attentionwhores
Een helaas nog niet uitstervend ras en komt op elke scholengemeenschap voor.

ja daar heb je ook wel gelijk in, maar meestal zie je best wel snel wanneer een meisje naar je kijkt en die bedoelt dat arrogant of dat meisje die zit gewoon te staren. Ik in iedergeval merk dat wel.
Ook al voel ik me best wel snel aangesproken als iemand zegt dat je een slet bent als je veel kleding hebt en veel make-up draagt. Kijk, ik heb niet veel kleding maar ik combineer echt alles en daardoor denken veel mensen dat mijn kledingkast echt uitpuilt en ik draag sowieso veel make-up en ja ik zei het net zelf de meisjes die het meest make-up dragen zijn het meest onzeker, maar dan moet ik toegeven dat ik niet zonder make-up op straat durf te lopen!

precies, ze verschuilen zich achter een stoer uiterlijk, maar ondertussen kan het ze heel wat schelen wat mensen over hun denken.

Doe ik ook, maar toch verbaas ik me… dat er nog zo weinig onschuldige/lieve meisjes zijn.

ik haat die wenkbrauw die zo omhoog gaat als je ff kijkt.
ik bedoel wow is het een kunst ofzo dat je je wenkbrauw kan optrekken.
ik kan ze allebei optrekken, tegelijk nog wel <_<

:grinning:

same here.
je moet jezelf gewoon accepteren.
ik bedoel wie bepaald wat veel makeup is?
als je echt een oranje hoofd hebt, en spinnenpoten in plaatst van wimpers oké.
maar als je gewoon natuurlijke foundation en poeder opdoet en op een mooie manier mascara dan heb je ook veel make up op toch. :grinning:?
En het is ook zo dat als je leuke kleren aanhebt dat je lekkerder in je vel zit. toch :grinning:?

a lot of problems.

Hahaha omg wat erg!

Nee, dat bovenste snap ik ook wel, maar ik word die schijnheiligheid zat. Dezelfde meisjes die op een forum dat grotendeels gericht is op fashion en make-up en waarvan een groot gedeelte iedere dag Miss Lipgloss en Beautygloss bezoekt begint over ieder meisje dat arrogant is te gillen dat het zo’n hoer is met hoge hakken en veel kleding en veel make-up, en andersom ook.

Natuurlijk valt het wel eens samen, en natuurlijk zijn er ook meisjes waarvan ik op de eerste blik denk van ‘jezus, wat zie jij eruit’ of ‘jezus, jij hebt een arrogante kop’.

Maar ik word een beetje moe van de zelfhaat op dit forum (ieder ander meisje behalve jijzelf en degenen in jouw vriendenclubje zijn hoeren en arrogante bitches!!!1!111!) en van de neo-conservatieve houding. Ook bijvoorbeeld in het feminisme topic.

En ik draag af en toe ook veel make-up (ik ben dol op knalrode en knalroze lippenstift, als het bij een outfit past, of af en toe heftige smokey eyes voor overdag oid, en ik houd van kleur) maar ik durf net zo goed zonder make-up de deur uit.
Ik vind dat ik het met nog wel een beetje smaak doe, en ik kom er ook voor uit dat ik ervan houd. Maar volgens al die schijnheilige wichten hier zou ik een arrogante bitch zijn denk ik, ook omdat ja, ik houd op zijn tijd ook wel eens van roddelen en kraak ook wel eens iemands outfit af als diegene dat niet hoort.
Ik ben me er 100% van bewust dat mensen dat waarschijnlijk ook over mij doen en dat boeit me niet. Ik ga me in ieder geval niet voordoen alsof ‘my shit don’t stink’ en ik dat nooit doe.

Ik lach ze gewoon uit, hahahaha.
Laat ze maar staren en vies kijken, ze bereiken daar mee toch niks.
hoe bedoel je zeer zelfverzekerde meisjes, dat zijn juist zeer onzekere meisjes. meisjes die aandachtsloos zijn en beter willen voelen door ander vies aan te kijken en te roddelen. je moet gewoon schijt hebben aan hun, fuck hun. zolang je boven sta, is t goed.;d enne make-up en kleren heeft hier niets mee te maken hoor, dat s gwn je stijl. Als mensen je haten, terwijl ze jou niet kennen dan doe je het juist goed. (;