Zeer zelfverzekerde meisjes.

Wat kan ik daar slecht tegen! Sta je op het station op de bus te wachten. Komen er van die meisjes van ik denk 15-16 aan. Kijken je aan, kijken naar wat je aan hebt en dan kijken ze elkaar weer lachend aan… en dan zie je ze iets zeggen en dan tegen hebben ze LOL.

Bij ons op school, het is soms net een modeshow wie de mooiste is/mooiste kleren aan heeft. Meisje uit me klas zit me ook constant aan te kijken, dan rent ze naar het toilet… gaat ze haar make-up goed doen en andere kleren. En dan komt ze weer heel zelfverzekerd binnen … en loopt ze echt langs je van ’ kijk mij’ :woman_facepalming:

sletjes .

hebbe gewoon aandacht te kort

Niks van aantrekken joh.

eigenlijk zijn die meisjes heel ónzeker.

Ahah sletjes indd.

Ja echt, dat probeer ik. Ik kijk ze dan al express niet meer aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Die zijn irritant, vooral als het van die hele jonge meisjes zijn.
Maar ja niks van aantrekken.

ja. overal zo. ):
loop je ergens zie je iedereen; roddelroddelroddel.
en ik heb zo’n arrogant mens in mn klas,
als ze me dan niet jaloers kan maken om haar kleding dan
gaat ze wel weer opscheppen over hoe goed cijfer ze wel niet heeft…
:blabla1:

die hebben gewoon aandacht tekort :’)

van kleding verwisselen óp school?

Yes, en constant make-uppen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

die meiden zijn niet zeer zelfverzekerd, maar juist onzeker

Haha, zielige types zeg. :’)

haha, dat is echt zielig :’]

hahah die mensjes ken ik ook.
als ze mij arrogant gaan aan kijken doe ik het gewoon terug en blijf ze aankijken.
dat kijken ze vanzelf weg , haha denken ze maar dat ik een grote bitch ben. hun beginnen ermee…

meisjes met de dikste laag make-up zijn het meest onzeker, waarom zouden ze anders hun gezicht zo bedekken met make-up?

idd !

precies! jij snapt het! :slightly_smiling_face:

Zogenaamde zelfverzekerde meisjes die eigenlijk héél onzeker zijn. Geloof me, anders zouden ze nooit lachen om hoe jij eruit ziet.