zeer, zeer dringende vraag!

hoi.

Ik zit met een genant probleem,

Ik heb al een tijd een bultje down under…
wat soms irriteerd. en zins vandag deed hij pijn. en ik ging net naar het toilet en ik schrok me dood want er kwam nou een soort gelige/oranje push uit
i know het klinkt echt vies en ik weet echt niet wat te doen en ik ben een beetje in paniek. want het doet pijn.
iemand een idee wat het is??? ik kon het op google niet vinden :blush:

een ding ik ben nog maagd noit gevreeen dus kan geen soa ofso zijn.

please help me.

Ik zou naar je huisarts gaan.
Niet veel meiden op Girlscene zullen een studie geneeskunde hebben gedaan ofzo, en sowieso valt hierover via internet niet goed te oordelen.
Een consult bij je huisarts werkt véél beter dan proberen advies te krijgen hier op het forum.

Wat dacht je van een puistje of ontstoken haarzakje?

Het kan ook gewoon een pukketje zijn met pus.

En natuurlijk ook tegen je ouders zeggen, ook al vind jij het beschamend, zij hebben ook het recht om het te weten, en kunnen je paniek misschien ook wel wat verlichten etc.

helemaal niet aangedacht… idd. dat kan jhet miss. wel zijn :open_mouth:
alleen een beetje rare plek omk een pukkel te krijgen… :blush:

Ik weet hoe het voeld echt vreselijk.
Voortaan goed opletten met scheren en het verdwijnt van zelf.
Zo niet? dan zou ik maar wel naar de dokter gaan.

Vind je? Er komt amper zuurstof(hele dag je onderbroek aan), het stikt er van de bacteriën: het is net een kweekje.

Zeker tijdens je puberteit komt het voor.

Zou het op zich ook wel kunnen zijn ja…
[kom ik weer aan met m’n overdreven huisarts reactie, sorry! dan zou ik de huisarts nog maar even laten zitten: tenzij je er meer/vaker last van zou krijgen]

volgensmij heb je er gewoon een puist :wink:

Daar kunnen vrouwen vaak last van krijgen heb ik ook gehad :wink:
dat is al je een string draagt die best strak zit aan je liezen
of een boxer maakt nie uit iets wat knelt kan van die verstoppingen veroorzaken
voelt het hard aan of? want anders is het gewoon ontstoken probeer dan gewoon er af te blijven en zo min mogelijk strakke broeken of boxers of wat dan ook te dragen dan gaat het zo over

Het kan een puistje of ontstoken haarzakje zijn, wat E_kid al zei, ik heb dat heeeel af en toe ook wel is. Gaat vanzelf weg. :stuck_out_tongue:

Meiden bedankt :wink:

Ik ga er maar van uit dat het gwn een puist is :stuck_out_tongue:
en dat het vanzelf weggaat. ik had er echt helemaal noet aangedacht dat het dat miss. zou zijn. en als het erger word ga ik wel naar de huisarts

bedankt.

ben je niet wat te wild met je scheermesje tekeer gegaan? (dit kan fout opgevat worden, is niet zo bedoeld)

kan ook nog ja. heb wel dan soms andere bultjes ervan niet zoals deze maar miss. komt het ook daardoor

kan ook nog ja. heb wel dan soms andere bultjes ervan niet zoals deze maar miss. komt het ook daardoor