Zeer chique kerstbal, jurk transformeren, helppp

Halloo meiden!

Ik heb jullie hulp hard nodig! Ik heb over twee weken een enorm chique kerstbal en iedereen doet allemaal van die prachtige jurken aan. Helaas heb ik daar totaal geen geld voor. Ik doe dit jaar met het kerstgala op school een jurkje aan als hier: https://www.google.nl/search?q=sequin+black+strapless+dress+sting&rls=com.microsoft:en-US&rlz=1I7SKPB_nlNL329&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=WNukUu2GOOif0wWUroH4CA&ved=0CFEQsAQ&biw=1440&bih=817#q=sequin+black+strapless+dress&rls=com.microsoft:en-US&tbm=isch&facrc=&imgdii= (strapless zwart jukje met pailletjes)
Het is een heel recht model en wel leuk voor op school, maar veel te simpel voor zo’n bal (je moet je voorstellen dat het zoiets is als in de prinsessen films van vroeger toen we klein waren haha :wink:)

Ik wil mijn jurk dus gaan restylen zodat hij wel geschikt is. Alle tips zijn hartstikke welkom! En alvast enorm bedankt!
XOX

Hoe bedoel je restylen? Echt iets aan die stof maken of gewoon leuk maken met sieraden? Echt iets met die stof doen lijkt me juist duur en moeilijk.

Er zijn nu trouwens heel veel jurkjes/jurken heel goedkoop bij Asos/Nelly/Boohoo en bij Boohoo en Asos krijg je dit weekend ook nog 20% korting.

Ja echt eraan maken. Ik dacht misschien is er een goedkope oplossing :flushed:
Het probleem is dat ik zo’n jurkje nooit meer aandoe, dus ik dacht dan kan ik deze weer aandoen, maar dan wat aanpassen…

Misschien kan je er zo’n doorzichtig stuk als rok op naaien. Zodat hij lang is.
Als je het netjes doet, kan het heel mooi zijn :slightly_smiling_face:

Hm ja dat klinkt wel leuk! Waar zou ik dat kunnen halen?

En O My Gosh, Doryyy :upside_down_face:
I’m a big fan hihi :flushed:

Misschien dat je inderdaad zo’n doorzichtige stof er op kan naaien?
En dan kun je nog kiezen of je er echt een lange doorzichtige rok overheen maakt, of meer een high-low of evt. zoiets: http://www.sammydress.com/product601286.html (ten minste, ik vind het er wel leuk uitzien zo haha). Ik zou even bij een stoffenwinkeltje gaan kijken voor die doorzichtige stof, voor dat laatste zou je nog eventueel een soort van hele dunne zwarte sjaal voor kunnen gebruiken.