Zeemeerminnen en dat soort dingen

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Helen :slightly_smiling_face:

Ik zat dus laatst wat nieuws artikelen te lezen en toen kwam ik op het onderwerp zeemeerminnen, en dat sprak me erg aan. Ik heb foto’s gezien die zo ontzettend echt leken dat ik me afvroeg wat jullie hiervan denken. Geloven jullie in zeemeerminnen dat soort dingen?

Nee, daar geloof ik echt niet in :’)

Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezien

Ik wil de foto’s en artikels dan wel eens zien :slightly_smiling_face:

Hier bijvoorbeeld: http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/

Ziet er redelijk echt uit naar mijn mening…

Vind je het er niet echt uitzien dan?

Het artikel zegt zelf ‘we weten niet of deze foto’s echt zijn of niet’

Heb je ook een andere (lees: betrouwbare) bron?

Nope

Photoshop is gewillig.
En als het echt was, zou het dan geen wereld nieuws zijn? Zouden er dan geen onderzoekers de oceanen afzoeken?

Ik denk dat mensen erg bang zijn om bepaalde dingen in de media te zien

Dan zouden oorlogen nooit in de media komen.
Maar ik begrijp je wel, maar ik geloof er niet in. Tenzij je een goede en betrouwbare bron hebt, dan zou ik dat graag willen lezen.

Sorry maar ‘vind je het er niet echt uit zien’ vind ik nogal een naïve opmerking.
Heb je enig idee wat mensen kunnen doen met photoshop en special effects tegenwoordig?

Dat begrijp ik, maar sta je er voor open, dat is meer mijn vraag :slightly_smiling_face:

Ik vind het er juist realistisch uitzien, ik heb in tijden niet zulke goede foto’s gezien. Zoek maar eens op het internet

Tegenwoordig weet je niet meer wat je wel en niet moet geloven. Er wordt inderdaad heel veel gefotoshopt dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Het lijkt me wel gaaf als zoiets echt zou bestaan. Aan de ene kant geloof ik dan wel weer dat er wezens zijn op andere planeten. Ook omdat er ooit een keer een aliën in Italië gevonden is of zo? Ach het boeit me ook niks.

:’)
Als je 2 seconde de tijd neemt om te zoeken vind je nog honderden andere dingen die even goed of nog beter zijn gedaan. Niet alleen photoshop maar ook grime. Dit bvb. 25 Year Old Model is Transformed into an African American Senior Citizen - YouTube

Sorry om je bubbel kapot te maken maar die foto’s zijn enorm nep. Ik kan zelf aardig photoshoppen en zou rustig iets soortgelijks in elkaar kunnen zetten.

trolololo

Vind je dit geen betrouwbare bron?, ik vind de site juist veel nieuws publiceren wat juist niet veel in de normale media komt

:grinning_face_with_smiling_eyes: