zeeeeeerrr tijdelijke haarverf

ik wil mijn haren superrr rood :crazy_face: maar dan echt voor één dag zodat het er na een keer wassen ook echt uit is,
weet iemand misschien met welke haarverf ik dit moet doen

Misschien is het een zzeeeeerrrrr goed idee om eventjes in het algemene Kapsel topic te vrrrrrragen.

van die carnavals spray

Doe niet zo mieterig en gooi er permanent in. :'D Nee maar stargazer verf is dan het beste denk ik.

up

oooooooffffffffff jjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeee kkkkkkkkkkkoooooooooooooppppppppppttttttttttttt ggggggggggggeeeeeeeewwwwwwwwwwoooooooooooonnnnnnnnnnnn sssssssssssssssllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeecccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeee ssssssssspppppppppppppooooooooooeeeeeeeeeeeeeellllllllllllliiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggg

^ Overdrijven is ook een vak.

OT: Ik zou het niet weten.

Koop een pruik :grinning:

You fucking fail.

Ik ga mijn haren ech niet permanent knal rood verven ik doe het alleen om mijn moeder ff te pesten ze heeft namelijk constant kritiek op mijn haar en kleding ze vind het niet meisjeachtig ook mag ik niet voetballen en dus ga ik mijn haar kort laten knippen en dan voor een dag rood en in mijn blauwe boeren overal naar school voor de nieuwe trend
maar denken jullie echt dat het met carnavalsspray gaat het lijkt me lastig om dan bij mezelf heel mijn haar goed rood te spuiten

:’’)

^Rofl.

erh, een pruik?

Oei een rebelll

Koop een pruik, er blijft altijd wel een beetje zitten.

:’’'D

Doe dan oranje, is makkelijker. Van die koninginnendag spuitverf shit :'3

Pruik van ebay!

Ik zou van die carnavalsspray doen, ik heb dat ook al gedaan :slightly_smiling_face:

bij de afdeling haarverf bij de drogist heb je ook gekleurde mouse

Ja maar als je haar heel droog is dan is die gekleurde mouse er echt niet na een dag uit!!! Tenminste bij mij niet!

Suc-6