Ze zijn 'gewoon' vrienden.

Ik heb sinds een tijdje een vriend, en hij is erg close met een meisje.
Ze is ook vaak bij hem, en dan vooral in het weekend omdat ze best ver woont.
Ik ben niet snel jaloers, alleen ze behandeld hem echt als haar eigendom, m’n vriend reageert wel geirriteerd soms omdat ik er vaak over begin. Ik vertrouw hem wel, maar haar niet. Wat moet ik doen?

Ik zou dan echt jaloers zijn hoor ;$.
praat met je vriend? Dat je het niet prettig vind dat hij zo close is etc…

Zeggen dat je hem vertrouwt en haar niet.Ik heb ook vrienden die vriendinnen hebben.1 daarvan kende mij niet.Dus ze vond het ook niet leuk dat ik bij hem was.Ik had haar wel duidelijk gemaakt dat er niks was.Toch had ze er problemen mee.Toen had ik gewoon besloten om niet te vaak naar hem toe te gaan.Want ik wil niet dat hun relatie word verpest door mij.

Ken jij die vriendin van hem wel goed genoeg om te zeggen dat je haar niet vertrouwt?

Waarom zoekt ze niet haar eigen vriendje? :s
En moet jij niet in het weekend bij hem zijn?

Huh?..
Apart ( ':
Zeg gewoon tegen hem: ‘‘Ja en nu wil ik bij je zijn!!!. Want jij bent toch MIJN vriend?..’’ vindt het raar dat ze elk weekend bij hem is, heb je haar weleens ontmoet?.. weet ze wel dat hij een relatie heeft?.. (EN slaapt ze bij hem?.. nja lijkt me wel als ze er s’weekends is…)

heeeeeel raar

Wejoooo ik zou panisch worden, dat word ik nu al als mijn vriend in de pauze met meisjes omgaat maar hij zit op een andere school & ik ben gewoon heel ehm, jaloers en verlegen ingelegd, succes meid.

slaapt ze dan bij hem? pfff, ik zou het echt niet leuk vinden. Hij is fout als hij zegt dat jij zeurt. Je moet niet willen dat hij haar nooit meer ziet, maar jullie kunnen toch een soort compromis sluiten?

ze slaapt byna nooit bij hem, maar als ze het doet wordt ik wel boos.
Hy wordt niet echt boos op mij, alleen hij zegt dat ik hem moet vertrouwen.
maar ik begin wel jaloers te worden.
Ik ken haar wel, maar ik vertrouw al die meiden sowieso niet bij m’n vriend, haha.
ik praat er wel met hem over maar hy kent haar al 8 jaar ofzo, en ik hem een jaar, dat maakt het nogal moeilijk.
Ik word idd nogal panisch hahaha.

ik ben trouwens wel alle weekenden bij hem hoor.

Nouja als ze elkaar al 8 jaar kennen zal het denk ik wel meevallen. Als ze op elkaar zouden vallen zouden ze vast allang samen zijn haha. :stuck_out_tongue:

Ik zou ook wel jaloers zijn, maar ik denk dat ik dat gewoon aan de kant zou zetten. Vind niet dat je vriendschappen op moet geven voor een relatie namelijk.

Ik zou er koel over doen. Ze zijn al bevriend, langer dat jullie een relatie hebben. Als ze elkaar al 8 jaar kennen dan kan het echt geen kwaad. Bovendien je maakt het liefhebben van jou voor je vriend alleen maar moeilijker zo.

Mochten ze dan toch samen vreemd gaan dan blijkt jou vriend een klootzak te zijn en is het beter dat je daar nu achter komt dan dat je daar na 10 jaar achter komt.

ik denk dat gevoelens wel kunnen veranderen ivm leeftijd?

Ja, maar dat kun je toch niet tegenhouden als dat gebeurd. Als je je vriend gaat verbieden om met haar om te gaan of als je gemeen tegen haar gaat doen loop je alleen maar risico dat je vriend anders gaat voelen over jou.

Ja inderdaad. Ik zou dat echt niet leuk vinden hoor als er een meisje elk weekend bij mn vriend is. (en slaapt?)

Ja je hebt wel gelijk, maar ik vind wel dat je in een relatie gewoon grenzen hebt, en dat er een meisje bij hem slaapt vind ik niet echt normaal, ik heb het al een aantal keer gezegd, en verbieden kan dus inderdaad niet…

Nee oke maar ik vindt dat best fout
vrienden oké maar kunnen jullie iets niet afspreken met z’n 3en?
Maak er een leuke tijd van, en blijf gewoon bij je vriend
dan ziet ze ook wel vanzelf dat het moet stoppen
sowieso vindt ik ‘‘blijven’’ slapen fout, zeker als je een vriendin hebt.

Hoezo behandelt zij hem als haar eigendom dan? Dat is wel absurd.

heb ik gedaan een keer, met z’n drieen.
dan is hy wel closer met mij (dat mag ook wel) alleen k zie het af en toe gewoon.
Ze slapen niet samen in een bed natuurlijk, maar alsnog.

Hoe weet jij dat?.. (ja nare vraag maar oké)
Ik vindt het nogal apart, that’s all
(Ja ik ben niet ruimdenkent… XD)

Okée dan en wat bedoel je met: ‘‘ze behandelt hem als haar eigendom?’’… doet ze dat om jouw te kwetsen?.. en als je met haar praat?..

Als ze goede vrienden zijn en afspreken in het weekend enzo, daar is op zich niks mis mee. Maar blijven slapen?.. Dat gaat er toch wel over vind ik. Dat ze dat doen als ze beide single zijn, maar je vriend heeft een relatie met jou, dan doe je dat gewoon niet. Wat zegt hij dan als je tegen hem zegt dat je dat niet leuk vindt?