Ze willen dat ik je ze met 'rust' laat door stalkerig gedrag..

Hallo meiden, ik ben emma en ik heb hier op dit forum soms af en toe wat gemenen bitch achtige opmerking gemaakt. Sorry daarvoor, als ik er nu op terug kijk snap ik niet waarom ik dat deed…
nu mijn verhaal:
sinds het begin van het schooljaar heb ik nieuwe vrienden. Alleen de laatste tijd vinden ze dat ik me een beetje gek en stalkerig gedraag. Ik heb gevraagd om een nieuwe kans maar ze willen écht dat ik weg ga… Ik heb nu eigenlijk geen idee wat ik moet doen (?) Ik heb geen andere vrienden de rest op school want ben daar nieuw…

Vrienden zoeken die je wel accepteren? Als ze je weg willen hebben, zijn het je vrienden niet, lijkt me.

Ik denk dat je opzoek moet gaan naar andere vrienden. Het zijn namelijk je vrienden niet als ze je er niet bij willen hebben. Probeer ook niet bij een groepje te horen maar maak eens gewoon 1 vriendin, misschien ook een meisje die nieuw is ofzo? Als je vrienden met haar bent kun je altijd weer haar vrienden leren kennen enc. Succes!

zelfde probleem hier, mensen die dan zeggen van : ja zoek nieuwe vrienden ; dat is best moeilijk, in het begin van het schooljaar was het geweldig, en nu accepteren ze me niet meer vooral de meiden :blush:
ik zit nu nog wel bij hun in pauzes, maar bemoei me niet meer met hun (afspreken enz… )
btw. de jongens zijn meestal een stuk aardiger, daar zit ik vaak bij, misschien ook iets voor jou ?
xx

je lijkt me best aardig, misschien een x noten samen over dit, hart luchten enz… :blush: ?
xx