ZE vinden me leuk, wat moet ik doen?!

Hooi iedereen,

Ik ben vorig jaar blijven zitten in de 3e klas, en gelijk in de eerste week kwam er een jongen naar me toe. Hij was heel aardig maar wel een beetje vaag, en met vaag bedoel ik dat hij volgensmij dacht dat hij in Twillight zat ofzo. Want hij staarde me altijd heel vaag aan en kwam altijd eng dichtbij staan.Ook praat hij in het echt bijna nooit tegen me, alleen via Whatsapp of snapchat, maar daarom deed hij me denken aan Edward :cold_sweat:, maar om het verhaal iets makkelijker te maken noemen we deze jongen dus ‘‘Edward’’.

Sinds een week zit er een nieuwe jongen bij ons in de klas, hij is super aardig en lijkt heel erg op mij. Hij lijkt op mij in een mannelijke versie :cold_sweat:. We appen de laatste paar dagen echt super veel en het is ook super gezellig, en tot tegenstelling van edward praat deze jongen wel tegen me in het echt. Hij nam het zelf voor me op toen Edward me een beetje aan het plagen was :flushed:.

Maar nu komt dus mijn probleem, Edward is super jaloers. Hij apte me van de week al of ik de nieuwe jongen leuk vond. Ik moest daar echt om lachen en zei nee. En het gekke is dus dat 10 minuten voordat Edward dat vroeg stuurde de nieuwe jongen ‘‘is Edward je type?’’ Dus ik was echt in de war.

Edward Zei ook tegen me dat hij de nieuwe jongen echt niet mog omdat de nieuwe me leuk vond, dus ik was nog erger in de war. Maar kort gezegd: Ze vinden me alle twee leuk… De nieuwe weet dat ik Edward een beetje (ong 70%) leuk vind. Hij heeft me beloofd dat hij niks zou zeggen. Ik weet het niet, ik praat heel makkelijk met de nieuwe jongen terwijl ik met Edward alleen akward stiltes heb. (Zelfs op Whatsapp)

Ik weet het dit is misschien een heel verwarrend verhaal maar voor mij is het ook verwarrend… Ik begin Edward steeds minder leuk te vinden omdat hij echt vaag is en we eigenlijk niet heel veel gemeen hebben. Edward heeft mij mee uit gevraagd, ik heb ja gezegd om te kijken wat ik ECHT van hem vind. maar weet echt niet waar ik heen wil. Hij wil dat ik kies… Hij wist dat ik geen nee zou zeggen omdat hij mijn type is. Hij is lang en heeft zwart haar. (mijn type dus…) Terwijl de nieuwe jongen juist qua persoonlijkheid heel erg op mij lijkt alleen… Hij is klein en blond. (totaal niet waar ik op val)

Het is echt ingewikkeld… Pleas geef me tip’s wat jullie zouden doen in deze situatie…

-xx- ArianaLover :couplekiss_man_woman:

Je moet kijken naar de persoonlijkheid van een persoon. Niet naar het uiterlijk. Al betwijfel ik wel hoe goed je iemand kent binnen een week…
Die Edward lijkt me in ieder geval geen leuke jongen als hij zo tegen je doet dus dat zou ik gewoon afkappen. ik zou niet op date gaan want dan geef je hem verkeerde hoop.

Ik denk dat je zelf de keuze al hebt gemaakt door dit hier te typen. Je geeft aan ‘Edward’ minder leuk te vinden dus dan lijkt mij het al duidelijk. Wees eerlijk naar ‘Edward’ en houd hem niet aan het lijntje en ga voor de ‘nieuwe jongen’.