Je loopt blij met je nieuwe kleding door de gangen van school, en dan word er kritiek op je nieuwe broek waar je zo blij mee was door de gang geschreeuwd.
Dat probleem had ik vandaag. Het was ook al een keer eerder gebeurd bij een vest.
Het was gewoon een bloemenbroek met drukke print en daarboven heb ik gewoon een zwart truitje aan omdat het anders te druk werd. Loopt iedereen nog naar me om te kijken ( meestal zijn het onbekende of populaire mensen) mijn vriendinnen weten dat ik ermee zit. Ze zeiden eerlijk dat ze mijn kleding wel heel leuk vinden. En ik snap ook eigenlijk niet wat er verkeerd aan is, aan een bloemenbroek.
Maar ik ben dus heel onzeker en nu durf ik die broek ook niet meer aan. Maar ik wil niet laten zien dat ze mijn zelfvertrouwen hebben beschadigd. Dus dat is geen oplossing. Ook heb ik spijt dat ik voor de zoveelste keer mijn mond niet heb openegetrokken.
Maar het gebeurde eerst 1 x bij gym en later nog door iemand die vorig jaar in mijn klas zat en heel populair is.
Weet iemand hoe ik er nu meer om moet gaan? Want ik ben bang dat mijn vriendinnen miss niet meer met me om willen gaan omdat ik een soort van geplaagd word…
X