ze roddelen over mij denk ik??

Heei
nou kijk ik heb 2 beste vrienden (nou ja)
en we gingen eerst met ze 3e om.
en toen hadden ze voor 1 hele maand ruzie, dus ging ik met ze bijde om.
nu is het weer goed.
en ze praten achter me rug om over geheimen enzo, nou prima ze hoeven mij niet alles te zeggen toch? maar ze verwachten wel dat ik hun alles vertel!.
en nu ineens gaan ze via twitter allemaal berichtjes plaatjes van ze is egt vervelend enz.
dus ik vroeg over wie gaat dat??
zegge ze over iemand kom je wel achter.
dus ik dacht nou dat gaat over mij!. ze doen het namelijk via mijn twitter profiel.
en ik vroeg zo van :
Kunnen jullie dit niet ergens anders doen?
zegt 1 van hun : Nee problemen mee?
dus ik zeg : nee het is gewoon een beetje hindelijk :S
dus zeg die andere : moet je niet lezen.
dus 1 van die 2 zegt weer: mensen veranderen niet je leert ze alleen beter kennen.
dus ik had zo een berichtje geplaats van: tjaa

Dus ik denk het over mij gaat?
wat denken jullie && wat moet ik doen?
p.s. sorry als jullie niet kunnen lezen ;$

xx

zoals ik het lees gaat het ook over jou ja.
bel ze gewoon even op en vraag wat er aan de hand is? =)

Nou ze klinken niet echt als echte vriendinnen om eerlijk te zijn.
Als ik jou was zou ik eens goed met ze praten (apart) en kijken wat ze zeggen en of iemand iets anders zegt dan de ander.

dubbelpost.

Die zijn sneu bezig. Klinkt misschien heel hard, maar dit zijn geen echte vriendinnen. Laat ze lekker vallen zou ik zeggen.

klinkt als best wel gemeen dat ze dat express over jouw twitter doen. :blush:
het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het over jou gaat, maar het lijkt er wel op als ik het zo lees.
Als ik jou was zou ik ze terugpesten. Door zelf zulke domme tweets te tweeten(?), kinderachtig maar toch… maarja verstandiger is denk ik om ze gewoon te negeren. Zo teh oren willen ze alleen maar aandacht.

ja klopt(y) ik denk ook zo van ik heb jullie weer bij elkaar gebracht toen jullie ruzie hadden en nu het goed is laten jullie mij vallen?
dat noem ik geen echte vrienden

Dumpen, dat is de enige optie. In het begin zal het wel moeilijk zijn, maar uiteindelijk hou je er alleen maar voordelen aan over.

Ze willen je kwijt hebben.

Ze komen op mij zo niet erg aardig over… De reactie op jouw doodnormale vraag is overdreven en ik vind het nog erger dat ze er gewoon mee verdergaan. ‘Heb je er problemen mee? Moet je het niet lezen’ is gewoon een rotopmerking, vooral als het een vriendin is en het nog via jouw profiel gaat ook.
Ik zou proberen er nog even met ze over te praten en als ze zo blijven doen ze gewoon even negeren. Of heel kinderachtig: terugdoen.

Ik zou een beetje voor jezelf opkomen meid.
En ik zou het gewoon direct vragen, en net zoals Shopaholiccc_ al zei, apart, dan hoor je het verhaal van twee kanten.

Succes.

ja we hebben nu ruzie -.- het ging namelijk over mij. en ik heb de vriendschap opgegeven wand ik vond het gewoon niet normaal wat ze deden!

bedankt voor jullie hulp!

xx

Wat een kinderachtige wijven. Zoiets had ik in de brugklas ook een keer met een klasgenoot, ik had uit wraak een banaan in d’r gezicht geplet xD Heeel flauw maarja. Ik kan zulk soort mensen echt niet uitstaan.

Wat een achterlijke meiden zijn dat. Lekker laten gaan en niet druk om maken. En als het niet beter wordt; dumpen. Je kan betere vriendinnen krijgen.

Wat een k*twijven :woman_facepalming:

wat een verschrikkelijke mensen die dat doen zeg. dan ben je zelf gewoon te triest voor woorden. weetje ook waarom/waarover het over jou ging?

Ah bah, dat is ontzettend misselijk. Dat het vriendinnen zijn maakt dat nog even veel erger. Vooral dat het zo oneerlijk moet gaan dan. Ik kan je niet echt helpen aangezien ik zelf ook nooit weet hoe ik hier mee om moet gaan… Succes in ieder geval. (:

Bah wat voor ‘vriendinnen’ zijn dat. Spreek anders een keer met ze af. en als ze nog steeds zo raar doen; dumpen ja (:

Deed me denken aan de middelbare school. Toen een meisje een boterham in het gezicht drukte van een klasgenoot. Nogwel midden in de aula :grinning_face_with_smiling_eyes: Het mooiste was dat iedereen meekeek -gnif-. Nja dat wijf uit mijn klas was toen echt een bitch. Ze had die boterham in dr gezicht zeker wel verdiend. :stuck_out_tongue:

Zoiets was mij ook overkomen maar dan anders! Toen een vriendin van mij had in haar agende gezet wanneer ik jarig was. Een half jaar later wilde ik iets in haar agenda schrijven en keek ik bij mijn verjaardag… Hadden ze dus die hele week gebruikt om dingen neer te schrijven over hoe een stom wijf ik ben en dat ik een kut “skater” ben omdat ik naar rock muziek luister. xd

Het doet even behoorlijk pijn, maar ze laten wel meteen aan je zien dat ze jou niet waard zijn. Er zijn veel leukere mensen op de wereld, verspil je tijd niet aan hun!