ze praat niet meer

hee meisjes/dames, ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag. er zit nog wel een heel verhaal achter namelijk
ik ging laatst uit in Noordwijk en ik kwam een heel leuk meisje tegen. ik ben net 18 trouwens en zij bijna 17, maar ik kwam haar tegen in de Champ. een soort café-achtig uitgaansgelegenheid. ik ben zelf al niet heel erg bezig met het uitgaansleven. meestal halen vrienden mij over om mee te gaan. hoe dan ook, ik en het vriendengroepje zaten buiten te roken. en daar buiten stond ook een meisje. en ze viel erg op. niet op een ordinaire manier van hard op lachen etc. maar haar looks waren zo perfect. ze kwam naast me zitten. ik ben uit mezelf geen macho op dit gebied. dus ik haalde al mijn sociale skills uit de kast om een leuk gesprek te houden. na 5 minuutjes ofzo, vroeg ik haar nummer. en ze gaf het zomaar. ik dacht bij mezelf. yes ik ben op de goede weg. maar haar vriendinnen riepen haar al vrij snel om mee naar huis te gaan en ze was weg. okee dat was dat. op whapp was ze erg vrolijk enzo. (note: ze heeft geen vriendje) . ze vond mij ook wel leuk oftja. het was moeilijk vast te stellen. het ging goed dacht ik zo tussen ons, maar ik wilde niet te vroeg juichen. na een 10 dagen ofzo vroeg ik of ze wilde afspreken in Leiden (hier woon ik) . het was tja, ze was erg stil, stiller dan ik dacht. ik had al zoiets verwacht. ik had wel wat dingen in mijn hoofd om soms leuke gesprekken te hebben. maar als alles van mijn moest komen vond ik toch niet zo leuk. ik liet haar vaak lachen en probeerde echt een leuke jongen te zijn naar haar. op whapp merkte ik ookal dat ik veel moeite moest doen een leuk gesprek. sure ze had interesses en was erg lief naar me. ik voelde me ergens ook wel speciaal dat ze voor mij vanuit Noordwijk kwam. ze was erg mooi. maar verliefdheid maakt je soms een ander persoon. ze had het wel naar haar zin die middag dat zag ik wel. we hebben nog gekust aan het einde van de dag. maar meer is er niet gebeurd.

na het afspreken, had ik juist gedacht, oftja ik had een kleine hoop dat ze misschien iets voor me zou voelen. maar dat kan ik maar beter uit mijn hoofd zetten. ik ben ook niet zo’n iemand die 24/7 op haar lip zit. het praten voelt nu zo geforceerd. maar ik had de moeite al wel opgeven nu ze kortaf doet en vrijwel weinig intresse toont. ze is zo anders geworden sinds we hadden afgesproken. misschien moet ik hiermee stoppen. ze is het niet waard denk ik zo. maar ze is zo mooi. alleen haar innerlijk is iets waar ik niks mee kan. iemand enig idee wat ik moet doen of juist niet? dank voor het lezen.
x

Ben jij een man?

Jongens zijn niet toegestaan op gs. En ga gewoon naar fok forum, daar zijn ook meisjes/vrouwen te vinden.

Jongens zijn zoals al gezegd niet toegestaan hier.

Maar goed: stop er mee. Het lijkt toch allemaal van jouw kant te komen en uiterlijk is niet alles. Als ze echt wat in je ziet neemt ze zelf vanzelf wel moeite om weer contact te krijgen. Doet ze dat niet ben je beter af zo.

Ik heb je topic trouwens gemeld, dus het zal straks wel gesloten worden.

Jongens zijn niet toegestaan op girlscene, daarom zal ik je topic moeten sluiten. Ik wens je verder veel succes met je probleem en misschien kan je het eens op een algemeen forum proberen :slightly_smiling_face: