ze noemen me slet :(

hoii,
ik heb het vorige maand uitgemaakt.
en nu… noemen ze me slet omdat me ex heeft gezegd dat ik altijd ja zegd…(dat helemaal niet waar is)
dus wat moet ik nu doen? help me x

Dan zijn het kutkinderen en is je ex een losertje. Niks van aantrekken meid

Niet lullig bedoeld, maar wat is nu je vraag? :stuck_out_tongue:

Omdat je altijd ja zegt? Tegen wat?

In ieder geval niks van aan proberen te trekken. Klinkt een beetje alsof hij probeert “wraak te nemen”.

Niks van aantrekken, hij probeert duidelijk wraak te nemen.

Dat is inderdaad wraak nemen. Je kan er het beste bovenop staan

wat dat is gewoon raar
als je het lef hebt draai je je naar die mensen om en zeg je
hou je bek het is niet waar :rage:
en anders zeg je het tegen je mentor? :bored:
dan is hij de rechter :hammer:

ik zeg haast nooit ja hij was me tweede vriendje maar moet ik hem nu nog wat terugdoen of zal ik hem negeren?

Soms noemen ze mij ook sletje maar dat komt omdat ik wat verder ben meej alles…
Maarja, het is bij mij niet gemeen bedoelt meer als een grapje

1 negeren
2 neem het ook op voor je zelf laat zien dat je er niet van wakker licht
dat dee ik ook toen een jongen me na 1 uur dumpte voor mijn beste vriendin ik heb hem 3 maanden genegeerd en nu zijn we gwn vrienden

zoveel lef heb ik nie hoor xD

okee thankss ik ga hem gewoon negeren en de mensen eromheen :slightly_smiling_face:

Negeren vind ik. Je moet daarboven staan :wink:

vergeet niet te lachen
toen ik langs hem liep toen we ruzie hadden dee ik mijn gemeene lach op omdat ik telkens als ik hem zag dacht ik dat ik hem iets gemeen aan dee en kijk nu zijn we weer buddy’s

ga ik doen :wink:

mooi!!

trouwends jij hebt toch om mijn topic gereageerd
via mijn vriendin
heb je meer tips? laat ze please er achter

Je moet inderdaad lachen. Deed ik ook een keer toen ik ruzie had en geloof me mensen kunnen er niet tegen. En dat maakt het nog lachwekkender

Zoals meerdere mensen zeggen: lachen! Vooral als je hem tegenkomt. Hij probeert je waarschijnlijk zwart te maken. Je moet laten merken dat jij daarboven staat en gewoon met een lach op je gezicht langs hem heen lopen. Daar kunnen ze niet tegen!

Gewoon negeren. Ik denk dat ze der mee gaan stoppen als ze zien dat jouw het niks boeit :slightly_smiling_face: