Ze maakt het me zuur!

Het zusje van een jongen uit me klas verspreid allemaal roddels over me terwijl ik haar niet eens ken een oudere vriendin van mij is goed bevriend met haar, Maar dat zusje van die jongen ken ik niet & ze heefd dingen tegen mensne gezegd die niet wara zijn & die zijn nu boos op me & ik ben egt bang Dat ze ook dingen gaat zegen tegen de jongen die ik leuk vindt & dat hij me dan niet meer ziet staan, Ik weet niet hoe ik tegen haar moet zeggen dat ze er mee opmoet houden Ik heb geen zin in zware ruzzie van dat zusje van die jongen is een populair meisje op een van de grootsten scholen uit amsterdam… HAar broer zat in het ebgin van het jaar steeds aan me & zo & nu zegt ze dat ik hem stalkte & hij mij eng vondt terwijk hij naar mij toe kwam allemaal zo Raar wat moet ik hier mee:S?

Ga naar haar toe en praat er met haar over! Ze mag dit niet doen!
Als je er echt mee zit kan je ook naar je mentor gaan ofzo.
Misschien kan hij er iets aan doen.
succes!

ze zit niet bij me op school alleen haar broer zit in mijn klas… ik zit op een kleine school zij op een ziek grote school

misschien roddelt ze over je omdat je niet kan schrijven

Ja, ze vraagt voor tips geen gezeik!

ONtopic: Praat met haar, vraag waarom ze het doet,…
Het is niet makkelijk maar ik denk dat je dat moet doen ;s
ook een vervelende situatie natuurlijk… ;S

Gewoon vragen… Misschien heeft ze een reden.

de 2 boven mij dankjwel :slightly_smiling_face: &

sorry hoor tornainbow maar ik ben dislecties & heb het even snel geschreven hoef je niet zo raar te reageren;)

ow sorry, dat wist ik niet xD

:slightly_smiling_face:

Gebruik eerst leestekens!
leest een stuk makkelijker/fijner!

wat een gedoe zeg, je kan het toch lezen?

& ik zou ewoon met haar praten idd, als ze een reden heeft dan snap ik het best dat ze zo doet. Maar uit pure haat, dan is ze gewoon ziek.