Ze kan jou ook helpen!

Hallo,

Het afgelopen jaar werd ik steeds vermoeider en bleek dat ik ziekte van pfeiffer had. Ik kon steeds minder vaak naar school toe en zou het jaar waarin ik nu zit over moeten doen. De dokter heeft mij verteld dat dit wel een halfjaar tot een jaar zou duren voordat ik weer hersteld zou zijn.
Nu zit ik in mijn examen jaar en wilde ik heel graag mijn examens doen, zodat ik naar mijn vervolg opleiding kon.

dus… Ben ik gaan googlen. Ik vond niet echt wat ik nodig had, maar toen ik het met mijn beste vriendin er over had vertelde ze mij dat zij naar een speciale vitaliteitscoach was geweest. Ze had zelf geen last van pfeiffer gehad maar was vanwegen haar slechte stofwisseling gegaan.
Ze vertelde mij dat Adriënne v/d ven mij wel zou kunnen helpen, net zoals ze haar had geholpen. Dus ik heb gekeken op haar site en heb gebeld voor een afspraak. Ik zag het eerst niet zo zitten om er heen te gaan, maar uit eindelijk ben ik enorm blij dat ik ben geweest! ze heeft me met alles geholpen! zelfs met dingen waar ik zelf een beetje onzeker over was. Ze heeft een speciale manier van aanpak, echt heel prettig. Ze pakt niet alleen het probleem aan, maar het hele totaal plaatje.

Ik ben weer helemaal hersteld, binnen een maand. Naar een week kon ik al weer naar school, ik voel me nu veel beter!

Ik wil gewoon dat iedereen dit weet zodat als je een probleem hebt je echt naar haar toe kan gaan! Het is echt niet hocuspocus hoor, maar echt een goede vitaliteitscoach !

Hier heb je een linkje naar haar site,

www.levensvreugde.com

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Met mijn hele gezondheid. Ik heb een kuur van 3 dagen gehad. Daarna is het steeds beter met me gegaan. Ik was minder vermoeid en kon dus weer naar school. Ik ben dus eigenlijk totaal van mn pfeiffer af! En ze heeft me ook geholpen en gecoached met dingen op school en vrienden enzo. Ik werd soms nogal eens gepest en ben hier veel sterker door geworden. En ik heb maar 3 sessies gehad!

Ik denk dat ze jou ookl kan helpen

Ik heb ook pfeiffer, wat doet ze dan precies wat zo helpt?

Het is zegmaar een combinatie van bepaalde voedingssupplementen uit haar praktijk, en persoonlijke coaching. Want het deels ook persoonlijk bepaalt. Het verschild dus per persoon…

Hmmm. ik moet zeggen dat jouw uitleg in combinatie met haar website me niet zo aanspreekt. Maar wel fijn dat het jouw geholpen heeft.

Die site is wel heeel onprofessioneel zeg. Mja, ik geloof ook niet echt in zulke dingen, maar wel fijn dat het jou heeft geholpen.

Het is heel fijn dat het helpt, maar ik zou eerlijk gezegd niets aannemen van zo’n onprofessionele site…

Ik vind de website er wel heel onproffesioneel uitzien… En ik heb het niet nodig.

Vind ik ook. :’)

de laatste tijd hebben echt super veel mensen pfeiffer

Is dit nou sluikreclame of niet? :’)

twijfel ik ook over, ze heeft verder op niks anders op girlscene gereageerd

+
Ik ben iets te nuchter voor de site. Maar ik ben blij dat ze jou goed geholpen heeft. :slightly_smiling_face:

Volgens mij heeft ze alleen een account aangemaakt om dit artikel te plaatsen

Dit is eigenlijk reclame, zoals veel mensen al roepen. Lees de regels nog eens door, reclame is verboden op Girlscene.