Ze heeft volgens mij een nieuwe vriend...

mijn moeder heeft denk ik een vriend…
Hij was hier al best vaak en dan wou me moeder
dat ik even boven zat zodat ze goed met hem kon
‘praten’. nu kreeg ze zaterdag een bosje bloemen, met 9
witte rozen en 1 rode roos. en dat stond voor vertrouwen en
liefde. nu is ze ook al een hele tijd met hem aan het bellen…
maar ik weet niet of ik het wel leuk vind…
en of we dan hier blijven wonen of verhuizen naar zijn woonnplaats…
Jaa ik denk het ook dat het mijn moeders vriend is,
Maar ik vind dat het aan haar is om het ons te vertellen.
(aan mijn zus en mij) .
tuurlijk vind ik het leuuk voor haar! maarja,
er gaat dan een hoop veranderen. mijn moeder is niet streng,
maar het kan zijn dat als hij hier vaker is, dat ze strenger word ofzo.

ik vind het nogal appart en ook wel eng,
Want haar vorige vriend bleek naa een tijdje erg eng te zijn, met losse handjes en dreigingen (bij mij moeder maar ook bij mij… )

Plus daarbij ken ik die man, alleen van naam en uiterlijk,…
dus moet je hem eerst weer helemaal leren kennen, en als
blijkt dat je het heel goed met elkaar kan vinden, en het gaat uit…
dan is dat heel raar en zoo. en heel kut ook voor mijn moeder…

Maar ik vind het ook wel leuk voor me moeder hoor,
sorry dat jullie dit gezemel aan moeten horen/lezen

Ach ja, iedereen word wel eens verliefd, ook je moeder dus.
Praat er eens met haar over en als het zo is ook met hem. Probeer hem beter te leren kennen voor je een oordeel over hem geeft en van t ergste uitgaat. Succes ermee;-)

Dankjee, je hebt wel gelijk,… maar ik wacht tot mijn moeder het zelf tegen ons zegt… en dan laat ik het maar gebeuren…

Als je er zo mee zit zou ik er zelf over beginnen tegen je moeder!

meid, (L)

mijn vader komt net de oprit oprijden… en waar komt hij vandaan tjaa zijn nieuwe vriendin, hij heeft in die 3 jaar dat mijn ouders uit elkaar zijn wel meer dan 30 relaties gehad, van de uiteenlopendste types… Door sommige veranderde hij positief en bij ander negatief, en ja sommigen waren echt leuk :grinning: en somigen waren echt dom’’. ik ben het gewend en ik vind het leuk voor hem als ie verliefd is, alleen als het uitgaat , dan zit ik weer bij z’n sagerein…

m’n moedre had een half jaar naar de scheiding van mijn ouders een nieuwe vriend, hij was eerst wel aardig maar nu heb ik echt een hekel ana hem, grotendeels dankzij hem , heb ik geen contact meer met mijn moeder, ik woon nou bij mijn vader,

Je hoeft niet bang te zijn voor veranderingen, laat het op je afkomen hopelijk is deze vriend van je moeder heel leuk, en word het nog gezelliger thuis!

nou je hebt zelf dus al door, dat je moeder een vriend heeft dat is duidelijk. Je hebt gelijk het is aan haar zelf om het aan jullie te vertellen, maar waarschijnlijk wacht ze tot jullie erzelf naar vragen, hoe ging het bij haar vorige vriend? wat zij ze toen?

dikke kus, hopelijk heb je er wat aan en anders een up!

same…

neem de tijd. laat 't allemaal op je afkomen.
misschien heeft je moeder je nog niet verteld omdat ze er zelf nog niet over uit is… en dat is waarschijnlijk ook een teken dat ze 't rustig aan wilt doen dus jij er ook de tijd voor krijgt om hem te leren kennen en aan 't idee te wennen…
er zal vast wel 't een en ander veranderen,
maar veranderingen horen bij 't leven. sommigen zijn leuk, sommigen minder, maar hoe dan ook kom je er vast wel uit samen met je moeder .

Dankje wel!

ik snap wel dat het eng voor je is maar aan de andere kant, je moeder heeft ook recht op haar geluk. zeker na die ervaring met die andere kerel snap ik wel dat je een beetje voorzichtig bent… maar de kans dat dit weer zo iemand is is al bij al niet groot :wink: ik zou het zoiezo een kans geven moest hij idd haar vriend zijn.

Jullie hebben gelijk…

Vanmiddag gaat ze hem weer zien,
en ik denk nu echt dat er wat is tussen hun,
maar ik vind het leuk voor haar… . …

Ben er voor je he meid! :kissing: :sob::muscle: Jwz

aaah , iik ook voor jou! :couplekiss_man_woman:

Nu is ze er gister geweest en heeft ze een luchje van hem gekregen. vorige week bloemen. het is wel duidelijk … vinden jullie ook?

& nu is hij er weer, en zondag zij bij hem…

en gister heeft ze een chocolade hart gekregen toen hij terug kwam van wintersport :ok_woman:

Hey meid,
ik heb dat ook gehad, en ik vond dat ook erg kut.
Maar achteraf, als mn moeder gelukkig is,
ben ik het ook :slightly_smiling_face: