Ze heeft me grens bereikt... Weglopen?

Hai

Ik heb weer eens ruzie met me moeder, vaak als ik ruzie heb word ik geslagen door haar. Ze zegt dat het maar een tik is . Ik vind het kindermishandeling. Dat hb ik gezgt, en dan begint ze te lachen. Ze houd zich nooit aan aar afspraken,. Ik ben der klaar mee. We hebben nu al zo vaak ruzie gehad, dat ik het niet meer wil. Ik wil weglopen. Geld voor een treinkaartje heb ik genoeg. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Kunnen jullie me helpen? Want dit gaat zo niet langer. Ik heb gezegt dat ik ga weglopen. Ik weet niet waarna toe. Ze zegt dqat als ik weg ga, ik niet meer terug hoef te komen. Ik heb al veel zelfmoord gedachtes gehad. Nu is dat niet zo, maar dan weten jullie waar ik een beetje aan toe ben. Moet ik het doen?

En dan, waar wou je van leven? Waar wou je gaan wonen?

Crisisopvang? Maar dat betekend dus wel dat je hulp zal krijgen. Daar moet je ook klaar voor zijn om dat te willen.

En wat is je doel van het weglopen? Uiteindelijk weer naar huis gaan? Of altijd wegblijven? Je moeder laten schrikken?

bel de kindertelefoon voor raad? misschien kunnen die je wat kalmeren en eventueel een oplossing vinden…

Weet ik niet,. Ik heb geld zat voor 1 week ongeveer om daat mee door te komen

Wat bereik je met weglopen? Je komt toch sowieso terug, het is je huis…
Ik zou het eerder vertellen aan een vertrouwenspersoon ofso

Ja en dan? De hoer spelen voor geld? Bedelen? Geloof me, het is thuis beter dan op straat.

Dat wil ik wel, ik wil me moeder zo laten zien dat ik het echt doe en ze me grens bereikt heb.

Nou daar lijkt het niet op. Geslagen worden is echt niet beter hoor.,

Ik heb geen vrienden. En ik zit nu niet op school. Er is geen vertrouwens persoon die ik ook echt vertrouw.

Ik denk dat je wel anders zal piepen als je daadwerkelijk op straat slaapt. Voor een meisje van onze leeftijd is dat trouwens pokkegevaarlijk, je weet niet wat voor kerels er rondlopen.

Als je echt wilt dat er iets veranderd zou ik gewoon even googlen op de crisisopvang. Daar kun je gewoon aankloppen en kan je vaak paar nachtjes blijven. Vanuit daar word gekeken wat de beste oplossing voor jou is. Terug naar huis of niet. Ambulante hulp enz enz. Dit houd wel in dat je er over zal moeten praten met mensen.

ik zou gewoon naar een vriendin gaan, en daar dan verblijven totdat er hulp is voor jullie beiden. Heb je verder nog familie? vader, broers, zussen?

Dus je bedelt liever om geld terwijl je misschien verkracht wordt dan dat je thuis geslagen wordt? Oke apart. Zoek hulp, weglopen is geen oplossing.

Kan me niet schelen.

Oke veel plezier, wordt lekker verkracht door oude mannen, ga aan dr drugs :’)

Sorry dit kan ik niet serieus nemen.

Ben je nu serieus dat je slagen erger vindt dan verkrachten? Mij mochten ze martelen, alles beter dan verkrachten…

Ik loop bij een psychiater. Maar die gelooft me ma alleen, wat ik zeg kan niemand iets ballen.

Nee dat niet. Maar dat ik weglopen beter dan geslagen worden vind

Ik zou als je echt weg wilt lopen naar een blijf van mijn lijf huis gaan als het echt zo erg is…