Ze hebben het ons nooit gegund:O

Hee,
Ik ben er gisteren achtergekomen dat mijn (ex)vriendinnen de relatie van mij en mijn inmiddels ex nooit hebben gegund… Ze riepen allemaal wel van jaah je moet er voor gaan en ervan genieten enzoo, maar nou hoorde ik dus gisteren dat ze het mij allemaal nooit hebben gegund:O En ik weet gewoon dat dat invloed heeft gehad op de relatie van mij en mijn vriend en dat dat ook een reden is dat het uit is gegaan tussen ons:( Achter mijn rug om hebben ze behoorlijk liggen stoken en nou ik er verder over nadenk hebben ze me met bepaalde opmerkingen/gedragingen ook behoorlijk onzeker gemaakt… Pff, en mijn ex trapt daar nou nog steeds met open ogen in en dat terwijl ik hem toch ergen wel terug zou willen :blush: Alleen dan natuurlijk zonder die meiden in de buurt, maar zolang die meiden nog bij ons in de buurt blijven zal dat wss nooit lukken…:frowning_face: Want hij trapt er gewoon vet met open ogen in! Ik wou dat ik er iets aan kon doen…

kut voor je, maar wat wil je nou voor antwoord? :blush:

Dat we haar advies geven misschien :'3?

Daar vraagt ze niet om XD.

Misschien wil ze dr verhaal gewoon kwijt, maar dan kan ook in lucht je hart topic.

Nee maar lijkt me wel een beeeeetje voor de hand liggen aangezien dit een forum is.

Wat hebben ze precies gedaan?

uh ja kut, en nu?

dat is echt kut. Ik zou met je ex gaan praten dan, dat die vriendinnen hebben zitten stoken.

:S met hem praten! Maak 'm duidelijk dat ze enkel maar stoken .
echt gemeen …Waarom gunnen ze het jou niet dan?

idd :stuck_out_tongue:

en ik zou trouwens die vriendinnen van je dumpen :S echt een naaistreek.

Nu weet je ook meteen wie je echte vrienden zijn.