[i]hai meiden!
voor de mensen die dit willen lezen;
ik heb een probleem en ik hoop dat julllie mij er mee kunnen helpen…
mijn nichtje & ik hebben het altijd al goed kunnen vinden, we zijn echt goede vriendinnen. we spraken bijna elke dag wel een x met elkaar af en het was heel gezellig ik kon goed met haar over allerlei dingen praten. ze was bijna een jaar jonger als mij en begreep me dus ook niet altijd, maar ze deed wel altijd haar best om écht naar mij te luisteren.
tot een jaar geleden waren er bijna geen jongens bij haar. toen kreeg ze met K. ik mocht hem meteen al niet. K. is echt zo’n jongen die zeg maar niet populair is, maar eerder berucht in ons stad/dorp. echt heel vervelend; als ik bij haar was zat ze alleen maar met hem te smsen of te bellen, ze negeerde me gewoon! na een tijdje kwam ik dus ook nooit meer ‘zomaar’ bij haar, want dat had toch geen zin. maar ze is en blijft mijn nichtje, en onze moeders gaan heel veel met elkaar om, dus je kunt elkaar niet zomaar ontwijken.
ik heb haar heel veel dingen verteld, die ze écht niet door mocht vertellen. ( zwangerschapstest gehaald voor vriendin, jongen die ik leuk vond, stiekem uitgaan, veel drinken ) van dat soort dingen. ze heeft me helemaal vernaait en álles doorverteld aan én haar moeder én K. gelukkig weet mijn moeder hier niets van, maar je voelt je toch wel echt kut als dát soort dingen worden doorverteld. dat doe je als een goede vriendin niet, vind ik.
de laatste tijd is ze echt zo’n bitch geworden, ze doet gewoon alles wat K. zegt. het ging de laatste tijd ook minder tussen hun. ze hadden een weekje ‘even niets’ want K. wist niet of hij haar nog leuk vond, dan smst hij haar na 2 dagen: 7u bij mij thuis. komt ze ook nog (!) hij zegt niks zoent haar en loopt weer weg!
ik kan K. echt niet uitstaan en K. kan mij ook niet uitstaan. mijn nichtje heeft geen vriendinnen meer (wat ik niet vreemd vind door haar gedrag) en ze gebruikt me gewoon als het wat minder met haar en K. gaat.
ik weet niet goed wat ik moet doen, mijn vriendinnen zeggen dat ik het haar gewoon recht in het gezicht moet zeggen, maar ik ben bang dat ze in huilen uitbarst of dat ze heel boos wordt. ik wil ook geen ruzie, want dan verteld ze al die bovenstaande onderwerpen vast door aan mijn moeder…
what to do?!
sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt…
xoxo[/i]