Ze Blijft Bezig.

[i] Een meisje is al 1/2maanden aan 't proberen om elke dag met mn vriend aftekunnen spreken.
1x heeft hij met haar afgesproken… waardoor ik flik pissed op hem ben geweest omdat ze alleen film hebben gekeken bij hem thuis. en hij snapte ook waarom ik het zo erg vond.
Nu hebben ze nog vaker afgesproken, maar niet alleen, elke x was zijn bestevriend mee omdat die bestevriend hem steeds mee vroeg.

Nu is het zo, dat die bestevriend van me en dat meisje, een relatie hebben gehad.
Wss alleen om hem jaloers temaken, wat niet gelukt is omdat hij met mij heeft dus…
Maar ze blijft hem smsen, Hij heeft haar nummer ook verwijderd en ontloopt haar omdat ze dus eerder bijna onze relatie kapot heeft gemaakt door haar gedrag…
Nu smsde ze hem ‘hee hoe ist! Zin om samen wat leuks tedoen? xxx’
Hij wist niet wie het was omdat hij haar dus uit zn telefoon heeft gehaalt en smsde ‘Jupp. M’n vriendin is er dus ik heb genoeg tedoen, en wie ben jij?’
Toen ging ze heel dom smsen de volgende dag…
Haha ik ben de onbekende (A) is je vriendin er nog? xxxxx De onbekende *haarnaam* (A)

Ik heb toen met zijn mobiel gesmst : Ik ben er nog ja, En we hebben GEEN tijd voor jou.
Wss heel kinderachtig , maar ik irriteer me zo erg aan haar… Ht drong wss wel tot haar door want ze smsde daarna niet meer, maar nu heeft ze met zijn vader gepraat en gezegt : doe je even de groetjes aan hem,? en nog wat meer dingen over hem gezegt…
Goh nu gaat ze zo contact zoeken…
ik wil haar echt gewoon, weg hebben!

Moet ik misschien zelf een keer met haar praten?
Of gewoon wachten en kijken wat er verder gaat gebeuren… [/i]

Lijkt mij ook zwaar irritant. Misschien gewoon een keer goed duidelijk aan haar maken dat ze heel snel op moet houden.

Als je nou dat schuingedrukte weghaalt, ga ik het lezen

wat een stom wijf zeg! ze weet toch dat hij met jou gaat, daar moet ze zich bij neerleggen

Dit!
enne: succes

Ga naar d’r toe en zeg wat je zeggen wilt.

Erover praten.

Nounou… het is makkelijk te lezen hoor Sum (’: zelfs ik kan het jaja dit oude besje kan dingen nog! het is een wonder

Ik heb nu geen zin om me extra te focussen Alex, ik vast en ik heb ijn teen geplet :stuck_out_tongue:

Argh, daar zou ik echt gek van worden!
Inderdaad, gewoon face-to-face met haar praten en heel duidelijk zeggen dat je dit niet wilt hebben, omdat hij jou vriend is en hij is blij met jou, en hij heeft absoluut geen behoefte aan haar.
En als ze dan nog niet op houd, moet je eens samen met je vriend met haar gaan praten?

Beat the crap out of her.

Ik denk dat ze het niet snapt totdat jouw vriend goed aan haar duidelijk maakt dat hij geen behoefte aan haar heeft en gewoon gelukkig is met jou. Misschien kun je vragen of hij dat face-to-face tegen haar kan zeggen?

Jouw vriend moet haar eens duidelijk maken dat ze hem met rust moet laten…Ik heb dit ook gehad met 'n meisje…'T probleem is dat m’n vriend altijd vriendelijk probeert te blijven maar zo maak je het alleen maar erger.

Nou hij laat 't haar al genoeg merken, en toen we laatst zn examenfeest hadden was zei er ook * toen ging ze dus nog met zn beste vriend.
Toen zei die gewoon waar iedereen bij was dat 't toch niet uitging omdat hij van me houd enz.
Ze keek me ook ontzettend jaloers aan,

Maar ik weet dus niet wanneer k haar zie… Hij haar in elk geval niet meer omdat hij niet meer met haar praat enz.

ik vind het ook niet zo handig lezen hoor, waarom moet het schuin vraag ik me dan af :stuck_out_tongue:

Maar ik zou een goed gesprek met haar aangaan, maar dan wel als je rustig bent. Veel succes!

Omg, ik ken het gevoel…
Gewoon haar bellen en zeggen dat ze je vriend met rust moet laten.

Of je vriend met haar laten afspreken en dan zelf “gezellig” ook komen. hihi

arghh…ik voel je pijn.

vroeg of laat geeft ze zelf wel op.

Ik zou haar persoonlijk echt voor dr bek geslagen hebben :’)

… Zit ook al heel erg in de buurt.

Misschien inderdaad je vriend met haar laten afspreken (samen besproken natuurlijk)
en dat jij dan gaat ipv je vriend en eens een hartig woordje met dr praten.