[i] Een meisje is al 1/2maanden aan 't proberen om elke dag met mn vriend aftekunnen spreken.
1x heeft hij met haar afgesproken… waardoor ik flik pissed op hem ben geweest omdat ze alleen film hebben gekeken bij hem thuis. en hij snapte ook waarom ik het zo erg vond.
Nu hebben ze nog vaker afgesproken, maar niet alleen, elke x was zijn bestevriend mee omdat die bestevriend hem steeds mee vroeg.
Nu is het zo, dat die bestevriend van me en dat meisje, een relatie hebben gehad.
Wss alleen om hem jaloers temaken, wat niet gelukt is omdat hij met mij heeft dus…
Maar ze blijft hem smsen, Hij heeft haar nummer ook verwijderd en ontloopt haar omdat ze dus eerder bijna onze relatie kapot heeft gemaakt door haar gedrag…
Nu smsde ze hem ‘hee hoe ist! Zin om samen wat leuks tedoen? xxx’
Hij wist niet wie het was omdat hij haar dus uit zn telefoon heeft gehaalt en smsde ‘Jupp. M’n vriendin is er dus ik heb genoeg tedoen, en wie ben jij?’
Toen ging ze heel dom smsen de volgende dag…
Haha ik ben de onbekende (A) is je vriendin er nog? xxxxx De onbekende *haarnaam* (A)
Ik heb toen met zijn mobiel gesmst : Ik ben er nog ja, En we hebben GEEN tijd voor jou.
Wss heel kinderachtig , maar ik irriteer me zo erg aan haar… Ht drong wss wel tot haar door want ze smsde daarna niet meer, maar nu heeft ze met zijn vader gepraat en gezegt : doe je even de groetjes aan hem,? en nog wat meer dingen over hem gezegt…
Goh nu gaat ze zo contact zoeken…
ik wil haar echt gewoon, weg hebben!
Moet ik misschien zelf een keer met haar praten?
Of gewoon wachten en kijken wat er verder gaat gebeuren… [/i]