zaterdagnacht..

was ik naar een feest, waar ik een hele leuke jongen zag. Zag hem meteen al zitten :slightly_smiling_face: Niet echt actie ondernomen, alleen even met hem gedanst. Hij is een vage vriend van een vriendin van mij, en ik zag hem net staan tussen haar vrienden op hyves. Zal ik hem toevoegen? ik weet alleen 100% zeker dat hij mij niet herkent :stuck_out_tongue:. Ik weet ook waar hij uit gaat, naar de zelfde kroeg als al mijn vrienden. Nu ik eindelijk uit mag wil ik daar dus ook heen. Maar wat zal ik doen? zal ik hem toevoegen op hyves en hem een privé bericht sturen? Of over 2/3 weken tijdens het uitgaan (als hij er is) actie ondernemen?

-

dankje :slightly_smiling_face:

IDD, gewoon toevoegen!
wie weet denkt hij wel hetzelfde over jou?!

Nee nog wachten tot je hem echt kent~

Ik zou actie ondernemen tijdens het uitgaan.
Als je zeker weet dat hij je toch niet herkent,
heeft het ook niet veel zin toch?

Inderdaad toevoegen!
En als ‘excuus’ zou je dan kunnen zeggen : ’ Hee ? Ben jij niet degene met wie ik gedanst heb zaterdagnacht?’
of zoiets in de aard ! ^^
veel succes! xx

gisteravond was hij teglijkertijd met mij op hyves. dus ik wou met hem chatten, maar toen ik iets tegen hem zei stond er dat hij offline was gegaan.
Dus toen durfde ik hem geen krabbel oid te sturen.

maar nu las ik net dat jullie (bijna) allemaal vonden dat ik iets op hyves tegen hem moest zeggen. Dus nu heb ik hem net toch maar ff een privé bericht gestuurd: ‘volgens mij zag ik jou zaterdag bij *feest*, ik herkende je :wink:
ben benieuwd wat ie terugstuurd :stuck_out_tongue:

En heeft hij al iets teruggestuurd? ^^