Zaterdagnacht afgesproken, wat nu te doen?

Hai hai dames!
Ik had zaterdagnacht na het uitgaan afgesproken met een jongen die ik al langere tijd leuk vind. We hebben van half 4 tot 5 op een bankje gezeten gezellig gekletst en gelachen. Zijn vriend was erbij en mijn vriendin, we hebben nieteens gezoend… Dat was wel jammer, maaarr we hebben al wel eens gezoend. We zouden eerst ook naar zijn huis gaan maar dat kon jammer genoeg uiteindelijk niet, nu vroeg die of ik gisteravond langs kwam maar dat kon ook niet (hehe drukleven). En:

Nu smsde die mij van ja inderdaad jammer dat hun er bij waren zaterdagnacht, en als hun er niet naast zaten dan…?:wink:

Nu weet ik dus écht niet wat ik moet terug sturen! Ik denk ik typ even een beetje het algemene verhaal erbij, zodat jullie weten hoe of wat haha :stuck_out_tongue: xx

Ehm tja goede vraag. Ik weet niet wat jij verder wilt van hem, maar als ik hem leuk zou vinden dan zou ik sturen: ja inderdaad jammer, maar dan was het veel gezelliger geweest (iets in die trant, gewoon om het niet rechtuit te zeggen) en dan gewoon een voorstel doen om dat nog eens goed te maken zonder die mensen erbij :’)

Ik stoor me trouwens heel erg aan het feit dat mensen zo vaak hun als onderwerp gebruiken.

Die vind ik heel erg goed! Maar hoezo stoor je je aan het feit dat mensen zo vaak hun als onderwerp gebruiken? :stuck_out_tongue:

vraag gewoon of die nog een keer wat wil afspreken idd (:

Ik heb gestuurd:

Dan was het fijner geweest… Moeten we dat maar is over doen zonder anderen of zo erbij haha.

Goed zo!

Nou gewoon omdat dat niet klopt. Dat is niet Nederlands :’) en waar ik woon zegt zowat iedereen het fout, dus ik zeg er meestal niets over maar het stoort me gewoon. Ja slaat misschien nergens op maar ja XD

Omdat het zij is, hun kan geen onderwerp zijn omdat het een persoonlijk voornaamwoord is.

Hehhhh? Oke nu voel ik me heel dom hahaha. Ik snap het niet? (A)

“Nu smsde die mij van ja inderdaad jammer dat hun er bij waren zaterdagnacht, en als hun er niet naast zaten dan…?:wink:

Moet zijn:

"Nu smsde die mij van ja inderdaad jammer dat hun er bij waren zaterdagnacht, en als zij er niet naast zaten dan…?:wink:

“Nu sms’te hij mij van: ja inderdaad jammer dat ze er bij waren zaterdagnacht, en als zij er niet naast zaten dan…?:wink:

Zo moet het zijn. :stuck_out_tongue:
Het stuk met die streep eronder vind ik trouwens ook heel vaag. Ik eerder dat daar ‘want’ moet staan of zo, maar oké. :slightly_smiling_face: