Zaterdagavond date - zenuwen

hee :wink:

Ik heb zaterdagavond een date met een jongen uit mijn klas die ik nogal erg lang leuk vind maar het lijkt nu pas een beetje te komen bij hem … XD We gaan nu dus zaterdag naar de film Prince of Persia, alleen ben ik zooo zenuwachtig. Ik kom dus met de bus en hij haalt me van het station, samen op de fiets naar de bios. Eigenlijk heb ik in de klas altijd wel gespreksstof met hem (soms bijna te veel) en praten/lachen/doen we veel gestoord. Maar ik ben zo bang dat ik dan niks meer weet te zeggen, dat ik dichtklap… Zou dit kunnen? (A) Nja, heeft er nog iemand tips? Heb wel vaker een date gehad maar dat was meestal iets minder serieus om het zo maar even te zeggen. We zitten nu al 3 jaar bij elkaar in de klas dus dit is wel een grote stap in mijn geschiedenis om het zo maar even te zeggen. Whoohaaaa :wink:

Ik snap dat je zenuwachtig bent !
Maar je zegt al dat je normaal gesproken altijd gewoon met hem kan praten, dus dat zal wel goedkomen…

Misschien dat het in het begin wat vreemd is, jullie zijn waarschijnlijk allebei nerveus, maar het komt goed!

Als je op de fiets zit, gewoon praten over de film die je gaat zien, tijdens de film hoef je niks te zeggen, misschien zoenen?:stuck_out_tongue: en na die tijd weer over hoe je het vond, natuurlijk ook wat andere gespreksstof anders word het wat saai :stuck_out_tongue:

Hihi ik had zondag date met ene jongen die ik al leuk vond en hij mii ook wel :grinning:
En ik praat soms ook iets te veel ,maar was bang dat tijdens de date dicht zou klappen maar veel erg mee. We hebben alleen maar gelachen en veel gepraat. Was heel leuk. Alleen heeft de date niet veel duidelijkheid voor ons gemaakt. Maar was wel leuk, we gingen naar Rotterdam in de middag. Gewoon wat gedronken enz…

Maar jij gaat naar een Film dus veel geklets zal er niet komen :$. Maar gewoon jezelf zijn en vooral jezelf niet gek maken met ideeen als… wat als ik niks meer weet te zeggen enz… Die jongen is ook vast zenuwachtig. Dat hoort bij een date… Het komt allemaal wel goed!! en misschien is beetje onwennig ,maar vergeet niet het is jullie ‘‘eerste date’’ en dan hoort dat er gewoon bij!

Succes met je date!! Hoop dat het voor je een leuke avond wordt!

p.s voor mijn was het ook me eerste serieuze date xD Maar verliep goed… :wink:

ik heb niet echt tips voor je.
ik denk gewoon je zelf zijn, zoals je altijd doet. Dan komt het vast
wel goed :wink:
Succes!

Ik denk dat het wel goed komt hoor, meestal maak je je hierover druk, terwijl daar eigenlijk helemaal geen reden voor is. Die gesprekken komen vanzelf! Veel plezier (:

heb je met hem toen ook die logeer ding gehad?
of ben jij nou iemand anders xd
maar als je gwn wat over de film zegt of over school of zijn hobby weet ik veel
komt het vast wel goed! :slightly_smiling_face:

Gelukkig ga je naar de film dan hoef je niet zoveel te praten:p
Nee dat komt vast goed als ik het zo hoor! En af en toe een stilte is ook niks mis mee! Succes morgen!

Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook altijd zoo zenuwachtig en weet nooit goed wat ik moet zeggen ;$
Dus kan je niet echt helpen, upje voor jou!

& veel plezier/succes morgen ^_~

gewoon niet te veel bij nadenken,
en vertel hoe het is gegaan!

Het is achteraf alleen maar leuk!
Heb zelf ook paar x zo gedate en was ook super zenuwachtig, maar dat is hij ook. En het maakt echt niet uit als je even niets te zeggen hebt.
Op een date kun je gelijk merken of hij jou ziet zitten en of jij hem ziet zitten.
Wees gewoon jezelf en heel veel plezier!! :grinning: