Ik heb van mezelf krullen maar tegenwoordig fohn ik mijn haar waardoor ik een lichte slag krijg. Ik vind dit bij mezelf mooier, dan mijn natuurlijke krul. Ik heb ze redelijk lang en blond, en wil aangezien ik a.s dinsdag gala heb van school, een pony nemen…Als ik de rest van mijn haar weet te stylen(en dat ook zo blijft en niet in de krul springt) zal dat dan bij een pony ook lukken? of moet ik dit aan de kapper vragen?
Ik ken iemand die haar pony ook stijlt, dus het kan wel ja.
of bedoel je stylen zovan, föhnen?
Je kan het proberen. Staat het je écht niet? Clip het naar achteren, of kijk op internet naar kapsels met een ponny.
Ja ik denk dat ze gewoon stijlen bedoelt.
ik heb een tijdje een pony gehad. ik heb gewoon stijl haar dus ik weet niet of je een pony goed kan stylen…
maar ze zou het gewoon uit kunnen proberen…
ik zou als ik jou was wel zeker zijn voordat je ereen neemt, want je krijgt er echt heel erg spijt van als je hem achteraf niet zomooi vind. dat had ik ook… mijn haar is nu best lang, bijna tot halverwege mijn rug… maar mijn (inmiddels niet meer) pony is nog veel korter en het duurt nog heel lang voordat dat wee rhelemaal evenlang is al derest van je haar !
Een ponny kan je echt supper makkelijk stylen, er zijn verschillende manieren. Met de föhn en een ronde borstel, naar achteren klippen en föhnen en gewoon stylen.
Ja ik bedoel stijlen… zeg maar… recht maken. Want een pony laten opkrullen is natuurlijk drie keer niks, bah… Stijltang heb ik, fohnen heb ik de kunst van onder de knie… dus hoop dat ik het daar mee red.
probeer het eerst een aantal keer voor je gala, zodat je niet met je gala zelf loopt te kloten.
Ik style mijn pony ook hoor anders zit ie niet goed xd
Oei waarom wil je dat nu persé voor je gala doen? Ik heb ook krullende haren en heb al een pony ooit gehad en dat was toch geen aanrader … ik leek wel op jommeke
heel af en toe lag het natuurlijk maar vaak sprong het alle kanten uit … en als je zweet of het regent dan is je haar helemaal om zeep! Voordeel is wel dat de pony snel uitgroeide en je er weer een bles van kan maken !
Ik stijl m’n pony ook altijd gewoon. Heb dan wel een schuine pony, en nu is ie zo lang dat ie meevalt in de rest van m’n haar. Toen ie nog korter was was het wel vervelend als het ergens warm werd/vochtig was/regende, dan sprong ie gelijk in de krul '-.-
Ik zou het niet doen, ik heb ook een pony gehad bij krullend haar.
1, M’n pony wilde eigenlijk constant alle kanten op, maar niet recht.
2, Als het terug aangroeit is het echt enorm lelijk want dan heb je een stuk doodgestijld haar, en voor de rest gewoon mooie slag en het duurt heel lang voordat een pony weer is aangegroeid!
ik heb stijl haar en een pony, is wel leuk.
Maar beetje irritant met sport :’).
ik weet niet of het met krullen is xD.
Niet doen, het hoeft maar 1x te regenen en je ponny staat recht overeind van de krullen die er in springen
Plus als het langer word gaat het raar ogen ook ( rot tijd is dat ) omdat het nog niet helemaal lang is zal het nog wel erger in de krul springen dan de rest van je haar, en helemaal stijlen ziet er dan ook niet uit
Pony kun je gewoon stijlen, doe ik ook iedere dag + de rest van mijn haar
Je moet je haar gewoon goed verzorgen. Ik stijl mijn haar bijna elke dag (zeker mijn pony) en mijn haar is helemaal niet dood, maar is gewoon zacht en glanst mooi…
Nja dan heb je geluk, mijn haar is ook nooit dood en ik verzorg het ook goed, maar toen ik een pony had krijg m’n pony standaard dooie punten door het constant stijlen, kammen, rechtrekken etc.
Ja luister, als ik in de regen fiets of het zowiezo vochtig word. M’n haar zit dan zowiezo wel kut. Met of zonder pony.
Met krullen zou ik het niet doen, altijd dat vervelende gedoe met je pony goed doen, dan heb je een beetje regen en POEM krullen zijn terug.
Om een pony echt goed te stijlen heb je wel skills nodig hoor… Vraag eens aan je kapper hoe ze het doet.
je moet wel beseffen dat als je een pony neemt dat je hem dan welke elke keer moet stijlen, persoonlijk zal ik daar niet voor kiezen omdat ik me haar nooit stijl, maar als jij het echt elke keer gaat stijlen dan kan ee pony heel leuk zijn!
maar zoals al meerdere meiden zeggen denk goed na, kijk ik denk altijd maar je haar kan er makkelijk afgeknipt worden maar er kan niet bijgeknipt worden, dus zou je je pony niks vinden dan zit je er wel mee!
ik zou zelf voor safe kiezen want tuurlijk een keer wat anders is leuk tuurlijk als je een gala heb maar dat moet je afwegen, want wil je voor 1 keer wat anders of wil je het definitief!
nou ben benieuwd wat je keuze is!