zaterdag kapper zal ik dit doen?

http://i35.tinypic.com/2j2b3o1.jpg
(let aub niet teveel opme kop ging om me haar en hier zag je het een beetje ;a)
dit heb ik nu en ik wil dit

http://i37.tinypic.com/2rddqfd.jpg

Het lijkt best wel op wat je nu hebt toch? Zo’n grote verandering is het denk ik dus niet, volgens mij staat het je wel goed dus gewoon doen (:

Er is nauwelijks verschil, dus waarom niet?
Ik zou ze alleen niet verven als dat ook je bedoeling is.

Je haar is wel een beetje hetzelfde als op de foto behalve dan met die pony.
ik denk dat het je heel leuk zou staan.
wat ben je trouwens een mooi meisje, jaloers op jou ogen en alles!

dankje :slightly_smiling_face: oh nee niet verven hier lijkt me haar heel licht maar normaal lijkt het al bijna zwart wil het juist lichter ;a

Jaa, dat is wel het proberen waar :slightly_smiling_face:

Juist, en ook heeel mooi haar btw. Ben echt jaloers:)

dankje =)

trouwens een vraag een vriendin van mij was laast naar de kapper en die heeft het een beetje verpest ofz ze wou van dat scenehaar ja en ik weet dat zijn er veel maar in iedergeval ze was bij een kapper die op het laast pas zij dat ze niet kon uitdunnen dus nu heeft zon nog best lang haar en en ongveer rond der kin een lap haar erboven op als jullie me begrijpen en nu durft ze niet meer naar de kapper maar ze wil eigg wel ze is bang dat er niks aan te doen is weet iemand hoe ik haar toch kan overhalen dat de kapper sdat wel gewend zijn en het we weer goed te knippen valt? (sorry voor mijn geen aanhalingstekens komma,s en die allemaal :p)

Ja gewoon terug gaan is niet raar. Je betaalt toch niet voor iets waar je niet tevreden over bent. Als je een kapote broek koopt ga je ook terug toch? Hoop dat ze terug durft :slightly_smiling_face:.

dat is gelijk net hetzelfde als je nu hebt, maar het is wel mooi :slightly_smiling_face:
proberen dus :stuck_out_tongue:

lijkt me wel mooi

Als je een appart kapsel wil, zou ik naar de kinky kapper gaan. Weet niet of er eentje in de buurt zit, maar die kunnen dat wél. Of ze gaat terug naar die andere kapper en knipt het weer ‘normaal’

gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ik zeg: doen.

up?

er is amper verschil, maar wil je het ook zwart verfen? ik vind het wel heel erg mooi. ik zou het doen

Wat is het verschil?

Idd.