Zaterdag avond met me ex.

Dag meiden,

Ik zit met een probleem. Naja probleem, tis iets waar ik nog al mee zit.
Het is sinds 8 maanden helemaal over tussen mij en me ex, en ik had er ook vrede mee.
Ik had/heb nog steeds wel gevoelens voor hem. Althans altijd als ik hem zie krijg ik dát ene gevoel weer.
6 maanden gelden had hij me geslagen op een festival, dus was er erg kapot van.

We hebben na dat incident hebben we nog wel met elkaar gesproken.
En met me stomme kop, gingen die gevoelen niet weg voor hem.
Hij is de aller eerste jongen waar ik echt verliefd op was, al 3 jaar lang heb ik dát ene gevoel dus.
Er is heel wat gebeurt tussen onze en zijn familie, zijn broer ging met me zus dus we hadden een en al contact met elkaar. Maar dat ging uit, dus kwam er ruzie.

Sinds gister avond, ging alles normaal.
Net als 8 jaar geleden. En we gingen avondje stappen dus we waren in de kroeg, en (noem hem even Klaas) Klaas was er ook.
En hij groette gewoon normaal, en me hart ging te keer.
Mijn avond was compleet dacht ik dus, door hem. Terwijl ik dat niet had gewild.
Maar goed ik ging later op de avond wijn halen, en hij was er precies ook bier aan het halen.
Dus we hadden even gepraat, vond ik zo leuk.

Later op de avond, ik was aangeschoten en ik ging een rondje lopen om me zussen te zoeken.
En wat was er nou, ik kwam Klaas tegen.
Het ging zo snel, ik stond in eens met hem te zoenen. Net als 8 maanden geleden, precies dezelfde plek zelfde moment !

Wat is nou het probleem, mensen hebben het gezien. Me ene zus weet er van maar die houd het voor zich, maar me andere zus mag het niet weten want ze zou me nooit meer aankijken als ik met die ‘kaffer’ zou gaan. Maar ik ben bang dat het rond gaat want alle bekende waren er ook, hoe moet ik dit oplossen?
Mijn 2e probleem is, ik zit echt met een knoop in me maag omdat ik weer wat voor Klaas voel en het zoenen ik had niet lang hem moeten gaan lopen.
Wat moet ik hier mee doen?

Liefst!

Oke ik ben gestopt bij ‘toen hij me heeft geslagen op een festival’

Doeeeeei dumpen zo’n gozert

Hmm oke daar word ik veel wijzer van…

Waarom heb je niet een beetje meer zelfrespect? Ik zal het niet eens opnieuw willen proberen met Klaas als hij je al een keer heeft geslagen…

Nee oké daar zit wat in, maar mijn gevoelens zijn er nog wat er dus niet zo hoort te zijn.
Hoe krijg ik die in hemelsnaam weg?!

Kost gewoon tijd
focus je op andere dingen en blokkeer hem van alles.

Dat het tijd kost heb ik gemerkt.
Ik vind het zo moeilijk om hem te blokkeren en te verwijderen van alles… (wat natuurlijk heel on logisch is voor de meeste meiden hier)

Doe nou maar gewoon (:

Haha oke is goed, bedankt !!

inderdaad gewoon doen. Lijkt heel moeilijk, maar het is zoveel beter voor je! En je moet eerlijk zijn tegen je zus, ze kan het beter van jou horen dan via via.

Als ik het zeg, kijkt ze me nooit meer aan. Dus en ben ik een zus kwijt en een beste vriendin…

en als ze het hoort van een ander HEEL zeker niet meer :wink: En ik gok dat het wel mee zal vallen, maar ik ken je zus natuurlijk niet…

Je zus zal het je wel vergeven. Misschien zal ze eerst boos zijn omdat ze je wil beschermen. Dus dump die jongen en wees eerlijk tegen je zus.

Dit, familie is voor altijd. Daarnaast verdien je beter dan zo een jongen. Welke jongen slaat zijn vriendin nou?