omdat ik weet dat morgen alle merken bij etos van make-up 1+1 gratis zijn!
En die actie is er! omdat etos beste drogist van NL is geworden
ik weet niet of ik hier wel een apart topic over mocht makenn
mjaaa ik ga iniedergeval moooi wat inslaaan (A)
Dat is wel een mooie actie. Al heb ik er nog niet van gehoord.
Wist wel dat het de beste drogist is geworden, logisch ook.
Ik zie wel dat er nu een actie aan de gang is met 2e voor de helft van de prijs. Ik houd van die acties.
Maar stiekem haat ik het ook, want dan voel ik me zo verplicht om veel make-up te halen die ik dan toch niet gebruik.
Oke, ik mag eigenlijk niet zeuren… x)
ok, ik weet dit dus nooit he :’) Ik voel me gewoon triest dat ik het niet weet maar toch ga ik het vragen :’) als je nu 4 artikelen koopt, is het dan ook 2+2 gratis zou wel fijn zijn :’)
Maar waar heb je het vandaan? Ik zie het nergens verder staan ofzo?
ik werk bij de etos, en ik mag het eingelijks ook niet vertellen.
maar het is echt zo, en anders ga je maar kijkeen
die actie 2 product halve prijs was deze week voor het laats ja.
en morgen dus 1+1 en als je 4 prodocten koopt is het ook gewoon 2 betalen 2 gratis … en je bent goedkoper uit omdat etos van elk product 50 % pakt in plaats van goedkoopste gratis
haha top! morgen even langs gaan.
Chilll!
oehhh
Thanks om het te melden
Jammer dat ik zo moet werken en geen tijd meer voor heb. In mijn dorp hebben ze namelijk geen Etos.
Maar ik heb toch niks nodig, weer beter voor me portemonee ;p
Jammer dat het ook niet op maandag is, ik heb dit weekend geen tijd ):
daar moet ik dus heen!
Oke jou niveau is wel heel laag.
Nounou, dat mag wel wat vriendelijker. Ze zegt zelf toch ook al dat ze zich dom voelt met die vraag. Jouw reactie helpt niet echt hè?
En het is “jouw” en niet “jou”, trouwens. En dan zeg je dat haar niveau laag is. :’) (oke, normaal ben ik niet van het verbeteren, maar ik kon het niet laten :’))
haha, dit is ook écht zo’n vraag die ik zou kunnen stellen maar bedenk gewoon dat bij elk artikel dat je koopt, je er een gratis krijgt.
dus ja, ook 2+2 haha
Jeeej, bedankt voor de tip (: Heb mooi wat dingetjes kunnen kopen voor ¤5 ipv ¤10
Ja ik wist het inderdaad, zag het in de krant! Maar geen tijd om er heen te gaan
Ooh super! Daar ga ik morgen even langs dan hihi.
Ooh super! Heb nog nieuwe mascara nodig