Zat worden thuis.

a

Weglopen is nooit een optie. Ga er eens over praten met je ouders. En zeg dat je er echt mee zit. En ga dan niet gelijk uit je stekker wanneer ze iets zeggen dat je niet aan staat, ze hebben het beste met je voor. En als ze weten hoe je je voelt, kunnen ze er misschien wat aan doen.

Dubbel.

weglopen van huis is een faal.

Kan je niet met vriendinnen praten?

a

Ik dacht dat het ging over thuis dronken worden toen ik de titel zag. :stuck_out_tongue:

Maarja, kan je misschien een voorbeeld geven waarover je wel eens ruzie hebt met je familie?
Ik zou trouwens niet van huis weglopen, want daar creeër je alleen maar nog meer problemen mee.

Ik heb dat ook meegemaakt ja. Alleen dat kwam omdat mijn ouders nog maar net gescheiden waren, en het was tussen mijn ouders echt een wedstrijd wie de meeste kinderen had.
Ik kon ook niet praten met mijn familieleden, ik had ook geen vrienden. Als je vrienden hebt of een beste vriend(in), ga daarmee praten en misschien snapt zij jou wel en praat zonodig met haar/zijn ouders!
ik werd verwaarloosd, deed niks meer op school en ben op het laatst weggelopen, alleen toen had de politie me gevonden en werd ik in een ander gezin geplaatst. Als je vaak in een nieuwe omgeving bent, voel je je wel en beetje beter.
Het enige probleem is, je eigen ouders zien het probleem niet. Zij denken op een of andere manier dat zij altijd alles goed doen en jij degene bent die fout zit omdat je een tiener bent.

Meer dan dit kan ik niet bedenken.

Hoe heb je dan geprobeerd hier over te praten? Ik denk gewoon dat je ouders niet weten waar je mee zit en dat je denkt aan weglopen. Ik neem aan dat ouders daar niet niets aan doen.

a

Ik dacht dat dit topic ging over thuis stomdronken worden.

Dat dacht ik ook. :")

a

Ik ook.

a

a

a

a

a

a