Zara

Hellooo ladies,
Ik ga binnenkort stage lopen bij de zara, maar heb echt geen idee wat ik ervam moet verwachten.
Heeft iemand enige ervaring hiermee?
Tips? En weet iemand hoe het zit met de kleding die je moet dragen tijdens het werken?
Krijg je ook korting?

Haha eigenlijk zit je bij het verkeerde onderwerp, maar dat maakt verder niets uit. Mijn zus heeft bij Only gewerkt. Ze hoefde geen bedrijfskleding aan, maar moest wel kleding aan dat op dat moment te koop was bij Only. Soort levende reclame dus haha, wat ik weet is dat dat ook zo werkt bij C&A en Miss Etam. Zara weet ik eigenlijk niet. En ik denk dat als je stage loopt, je dan gewoon nog je eigen kleding aan mag lijkt mij. Zo je eens na moeten vragen :stuck_out_tongue::grin::sunglasses:

Ik heb stage gelopen bij Shoeby en vond het echt verschrikkelijk haha. Maar ik moest dus elke dag kleding uit de winkel aan. Ik kreeg ook korting. Maar ik vond het heel kut omdat ik echt als stagiaire werd behandeld, mocht geen verkoopgesprekken voeren alleen schoonmaken en kleding vouwen etc. Maar het komt vast wel goed bij jou! Succes!

Hahaha ik dacht dat je een random guy bij de zara had ontmoet en niet wist hoe je in contact met hem moest komen… maar upje voor jou x