Haii allemaal ik heb weer m,n kast opgeruimd dit is nog lang niet alles maar hier alvast wat items die ik verkoop!!
Je kunt mij het beste een prive bericht sturen met vragen prijzen etc!
De verzenkosten komen er bij en veel dingen passen gewoon door de brievenbus zodat die kosten niet te hoog worden!
alles is maat s / 36 tenzei anders vermeld staat!
NR1
leuk roze panterjurkje was nieuw 29,95 mag wel voor 15!
NR 2
orgineel tommy hilfiger blousje maatje 36 (is doordat het zwart wit is een heel klein beetje uitgelopen dus het zwarte op het witte maar dat is bijna niet te zien! mag weg voor 25,-
NR 3
Paars giletje van h&m zoals je ziet past hij mij niet meer ( net bevallen toch iets aangekomen het is wel gewoon 36!) mag voor 10 weg is maar 2 keer gedragen!
NR 4
superleuk jurkje met steentjes op de schouders van MINXmode mag wel voor 15,-!incl riem!
NR 5
super gaaf jurkje met pareltjes bij de schouders alles is nog heel en het zit ook erg stevig vast dus fijn dat het er niet zomaar af gaat zoals bij veel was niet goedkoop mag nu weg voor 15!
NR 6
legging met print 7,-
NR 7
leuk blousje panterprint grijs zwart 12,50
NR 8
mexx top 17,- / ik had hem gewoon met legging aan want het is daar lang genoeg voor
NR 9
toilet tas bieden
NR 10
Bont sjaal niet echt maar was wel een andere prijs dan de h&m sjaaltjes deze is veel langer en voller mag weg voor 20,- was nieuw 49,95 ps het plaatje van de foto ernaast ben ik dus geen internet foto
NR 11
bolero glittertjes h&m mag weg voor 9,-
NR 12
super leuk tuniekje 12,-!
NR 13
topje met gouden sterren 7,50 spijkerbroekje mag ook voor 7,50 (dit is geen internetplaatje maar foto van mezelf
morgen volgt er meer!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[img]