Zara rok

http://2.bp.blogspot.com/_MLMQvy_cLVQ/TBPdUFH8cuI/AAAAAAAAADs/QD4esktD5UQ/s400/SDC10908.JPG

http://4.bp.blogspot.com/_MLMQvy_cLVQ/TBPBmLIK2gI/AAAAAAAAADU/Ss8eZScIj18/s320/SDC10905.JPG

Hmm… ik ben er niet meer zeker van of ik hem moet houden… ik ben bang dat ik hem niet aan ga doen… Dus terug brengen of houden
En anders weten jullie hoe ik hem leuk kan combineren dat het niet tooo much word?

Liefs
Liefs <33

Zoals je hem nu hebt is het niet too much, zonder teveel gekke accesoires en zo, en als je twijfelt oft. jezelf er niet goed in voelt moet je hem terugbrengen. Je moet nooit iets dragen waar je jezelf niet oké in voelt.

hij staat je sws sppr leuk!
ik zou hem houden(A)

woo das een super leuke rok! Zeker houden :wink:
Hoe duur was ie? En hangt die nog steeds bij de zara?
wil m ook kopen:) hahaha

Ik ga hem denk ik wel terugbrengen… hmm voel me dr niet zo prettig in om dit bijvoorbeeld naar school te dragen kost me wel een treinkaartje naar groningen maar dat maakt niet uit;)

29,95 en ja ik denk dat hij er nog wel hangt

oké thx!
ja begrijp wel dat je nie prettigbij voelt om naar school te dragen, heb ik oook wel eens, mrjaa moet zelf weten :wink:

hmm ik vind hem niet geweldig! maar als je hem zelf leuk vind moet je hem zeker houden toch?

Oh ik vind m echt super tof !

Ik zou gewoon rustig combineren

wat voor maat heb jij en van wat voor stof is het gemaakt? het lijkt een beetje op spijkerstof, ik kan het niet zo goed zien. anders wil ik 'm misschien wel voor je overkopen :slightly_smiling_face:

maar als ik jou was zal ik 'm zelf houden :slightly_smiling_face: hij staat je echt super mooi! je hebt er echt het lichaam voor! als ik jou was zal ik 'm kombineren met een wit shirtje. en dan ook dat shirtje/hempje in de rok doen.
en wanneer je 'm niet naar school aan wilt doen dan kan je 'm natuurlijk ook altijd nog in het weekend aan en er staat een hele zomervakantie voor de deur! tijdens de zomervakantie kan je hem haast altijd wel aan (laten we het hopen, het is altijd zo zonde van je vakantie als het maar 15 graden is =.= )

wat zij zegt :slightly_smiling_face: