Zara online bestellen

Hee allemaal! Ik wil dus iets bestellen op de webshop van Zara. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik wil het laten bezorgen bij de dichtsbijzijnde winkel, maar hoe gaat dat? Krijg je bericht wanneer het daar binnen is en kun je het dan gewoon bij de kassa ophalen of wat? :’)

Er bestaat een algemeen Zara topic http://forum.girlscene.nl…c/list_messages/145711/25 :slightly_smiling_face:

maar OT: je zal wel een email met ordernummer krijgen inderdaad, en dat je dan óf op vertoon van die email óf bij het doorgeven van dat nummer je pakketje kunt krijgen.

Je krijgt inderdaad een berichtje wanneer je je bestelling kan ophalen en dan ga je gewoon naar de kassa ja. Je moet wel je legitimatiebewijs en aankoopbevestiging meenemen.

Thanks! En kun/mag je dan in de winkel betalen? Of moet dat alsnog van te voren met creditcard of paypal?

Up voor mijn vraag, kan ik ook in de winkel betalen als ik het daar laat bezorgen?

Nee, dat kan helaas niet. Je moet inderdaad van tevoren met paypal of creditcard betalen.