Zara Of H&m?.

^^

H&M :relieved:

er zit hier in de buurt geen zara
dus ik ga voor de H&M :relieved:

uh. zara heb perseoonlijk wel leukere dingen , maar dies ver van mijn woonplaats vandaan dus als k ga shoppen dan altijd de h&m

Zara vind ik iets ‘chiquer’ en mooier, hoewel ik meer koop in H&M omdat dat toch nog een beetje goedkoper is.

Zara.

H&M

ofcourse zara!

h&m

Zara!

(Leuke winkel, die ook nog eens lange broeken heeft! :grinning: :flushed: )

H&M ik vind de Zara altijd zo truttig
maar als we over schoenen praten :grinning: de Zara

Zara

zara

zara hebben minder mensen maar h&m is net iets goedkoper en heeft fijne basics

H&M is altijd wel lekker toegankelijk en fijn goedkoop. Alleen moet je daar niet op zoek naar de apartere dingen. Voor de basics of gewoon leuke dingetjes zeg ik dus H&M.
Ben je echt op zoek naar iets moois dan ga ik absoluut voor de Zara. Of de kwaliteit echt beter is denk ik niet, maar ik vind de Zara kledingstukken er vaak stukken beter en aparter uit zien. Verder vind ik de schoenen van de Zara echt geweldig!

Toch zou ik niet kunnen kiezen. Je hebt ze allebei nodig :grinning:

H&M :pensive:

Allebei
kan niet kiezen XD

zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara zara

so in love with the zara :couplekiss_man_woman:

I agree :grinning:

haha vind ik ook =D