Zara in Enschede

Er komt een Zara in Enschede! Eindelijk :grin:
Dus ik dacht misschien leuk om te weten voor de mensen die er in de buurt wonen ^^

echt?
ik bedoel nú echt?
ze roepen al 3 jaar dat die er komt en nog ist er niet, (:
waar zou die dan moeten komen?

Oh dat vind ik eigenlijk heeeel stom x]
Nu is het nog een beetje ‘speciaal’ als je in zara kleding loopt, en dan loopt iedereen er in.

Ik hoop ook van niet!
Dan loopt echt iedereen in die kleren, en is het niet meer speciaal.
Zara was juist zo leuk omdat het een beetje uniek is, en je wat verder moet reizen om kleren te kopen die juist niet iedereen heeft.
Ik zou ook niet weten waar de Zara dan zou komen trouwens, want het wordt inderdaad al ongeveer 3 jaar geroepen

Haha, maak je er een topic voor aan.

Ik hoop echt dat hij er komt, ik hoop alleen niet dat iedereen er dan mee gaat lopen.

Het staat in de krant, tja dat is wel zo ja… maar toch =)

Nu moet hij er wel komen ^^
Stond het trouwens in de Tubantia?

@ JustxDreaming
Ja idd

@ Maximelicious
Hij komt tegenover de Hema, waar nu een telecom winkel in zit.

@ Maximelicious
Hij komt tegenover de Hema, waar nu een telecom winkel in zit.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
Ik weet wel waar je bedoelt, maar kan me niet voorstellen dat daar genoeg ruimte is voor een zara!

Ik weet wel waar je bedoelt, maar kan me niet voorstellen dat daar genoeg ruimte is voor een zara!
[/quote]
Nee idd, dat dacht ik dus ook al.
Maar een 2e etage kwam er zowieso wel volgens mij.

YES! YES YES YES! :grin: Eindelijk! Zara is mijn favoriete winkel.

Eindelijk !!!:smiley:

Yessss, eindelijk :grinning:
Ga het zo even opzoeken in de krant, hihi.

Yeeeeessss, eindelijk!

@ hijisechtknap
Ja (:

Ik dacht ook : Jeeeeej zara in Groningen. Kom er altijd, nog nooit wat gekocht ;p

aaaaaaah eindelijk woehoe :grinning:

Aah vet! Daar woon ik, heuj!
Alleen wel jammer aan de andere kant, loopt iedereen daarmee.

Wanneer dan? Wel tof dat er nu eindelijk een hier in de buurt komt.

En wat zeuren hier mensen over dat ‘iedereen er dan mee loopt’ alsof jullie niks bij de H&M kopen, ‘daar loopt ook iedereen mee’ en het gaat om de combinatie toch? :'3

Hm, is die telecom winkel niet heel klein?