ZARA Groningen

http://gemeente.groningen.nl/algemeen-nieuws/bestanden/fotomontage_hoek_Zuiderdiep-Herestraat_nieuw.jpg/image_preview

Sinds gisteren is eindelijk de ZARA in Groningen ge-opend,
zijn er hier op girlscene al mensen heen geweest? Ik hoor verschillende meningen erover, maar het meest dat het echt een mooie winkel is en ook echt een zara sfeer heeft, en dat de mannencollectie echt flut is…

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

oeh leuk!
zie dit maar als een up (:

Haha aan mij heb je niet zoveel want woon in overijssel en zal daar dus niet na toe gaan :’) maargoed upje voor jou!

Handig nu ook een zara in groningen! Ga ik zeker een x naar toe :slightly_smiling_face:

upje

Ik wou dat die in Enschede kwam. :zipper_mouth_face:

jaaaa ik ga altijd in Groningen winkelen en ik was ZO blij toen ik het zag.
ik weet zeker dat die winkel hartstikke goed gaat lopen haha! Ga er zeker snel een kijkje nemen :slightly_smiling_face:

Idd, maar dan loopt iedereen in je omgeving ermee… Ik woon zelf in Hengelo en opzich vind ik het wel fijn dat ie hier niet zit.

Ja verdorie, gekte gekte! ik woon er 2 minuten van af en het was echt zó druk, niet normaal meer, en iedereen zag je lopen met ZARA tasjes en zo.

Ik persoonlijk vind het heel jammer, vroeger als ik dan bijv. naar Amsterdam ging om te shoppen, en ik kocht iets bij ZARA dan had ik iets ‘unieks’ wat niet veel mensen droegen in Groningen, en nu krijg je zo’n H&M effect…

Bij welke winkels in de straat zit hij? Ik ga er misschien morgen heen, kan ik eens een kijkje nemen!

Ja klopt dat is echt jammer. Dan weet meteen iedereen waar je het vandaan hebt en hoeveel het kost. Bij ons op school was die ‘h&m jas met bont in’ En iedereen zo van he die is van de h&m 79.95 he! Najah dat wil je toch ook niet lijkt mij ;p

Leuk datie er eindelijk is, ziet er goed uit. Ik woon niet in Groningen helaas, maar Apeldoorn heeft er ook een ^^

oeh ik ga volgende week naar open dag universiteit groningen dus ga dan maar even langs :wink:

Wauw, dat wist ik niet!
aaah echt tof, is het daar tegenover de C&A en Men at work en zo, in de herenstraat?

net langs geweest :d
ik vind hem echt heel tof! ook het pand is gewoon het perfecte pand voor zara;p
ik heb trouwens een heel tof leren jasje gekocht, een nieuwe broek en nog een blousje :d

Toen ik hoorde dat ie daar zou komen dacht ik HOE gaan ze dat ooit daar doen, maar ze hebben dus een hartstikke grote ruimte gebruikt gelukkig. Ik denk niet echt dat we dat H&M effect krijgen omdat zara een veel grotere collectie heeft en niet van die standaard dingen die iedereen koopt wat wel altijd bij H&M gebeurd.

Het zit idd tegenover de C&A… In dat pand waar eerst de Subway zat!

Ik ben benieuwd, ik ga denk ik volgende week ff kijken ! :ok_woman: