Zara flower skirt

Hoi,

http://i44.tinypic.com/xc8z8o.jpg

(foto van iemand anders geleend^)

Ik heb dit rokje laatst gehaald en ben erg beniewd naar jullie
ideeen om het te dragen, want zelf twijfel ik nog een beetje
hoe ik het aan zal trekken.

Foto’s ook welkom, heel graag zelfs! =)

topje
cardigan
zwarte legging
en ballarinas

Zwart shirtje erin, evt. zwarte legging, leuke sandaaltjes en wat armbanden erbij. Zo zou ik het dragen denk ik.

Oke bedankt voor jullie reacties, maar zal zwart niet heel hard staan op dit rokje?
Zat zelf meer aan wit of grijs te denken.

Geen wit, dat wordt t te flets. Grijs kan mss nog wel. Probeer het uit en maak er een foto van :]
xoxo

Ik zie t zo voor me &ik denk dat t niet heel hard zal staan

Zwart erbij zorgt er juist voor dat het rokje eruit springt, dat is het mooiste vind ik.

haha ik heb het rokje ook!
en ik doe er gewoon iets zwart onder maar soms ook gewoon wit
kan allebei wel

Ik vind zwart er eigenlijk ook niet mooi bij
Maar als het zomer is hoef je er toch geen legging bij aan (ik vind leggings bij rokjes trouwens echt niet kunnen, tenzij je iets van laarsjes aan heb ofso dat je het niet ziet)

Ik zelf zou het met een beige achtige tanktop, maar wel een lossige doen
En die rok dan natuurlijk op je taille, en dan in het midden van dat elastische bandje die hem omhoog houd een leuk klein riempje doen ofso
En sandaaltjes of van die afgetrapte laarsjes
Bohemian achtig en laid back in ieder geval
hehe

En anders vind ik het met zo’n - hoe heet zo’n korset achtig ding, iets met een B -
doen .
In ieder geval iets “fresh” en dat het wel bijzonder blijft ipv gewoon een shirt en een legging hehe

Heb je toevallig ook een foto van jezelf waar je dit rokje aan hebt?
Zoja zou je die dan willen plaatsen.

Iemand nog ideeen?

zwarte top?
zwarte panty
(zwarte) hakken
wat een zwart…

die heb ik ook!
heb hem 1 keer aangedaan en had hem toen gecombineerd met donkergrijze legging+shirtje en enkellaarsjes en veel armbanden en een lange ketting
maar ik denk dat ik hem in de zomer ga combineren met een cremekleurige/gebroken witte top en sandaaltjes

hier heb ik paar foto’s van meiden die ook zo’n soort rokje hebben:

http://i41.tinypic.com/io0z7t.jpg

www.lookbook.nu

De eerste twee zijn met zwart gecombineerd, dat lijkt me voor nu ook het leukst.
Je zou gewoon een zwart topje kunnen pakken, zwarte legging, zwart vestje en ballerina’s/pumps.
en dat kan je natuurlijk ook met wit doen.

wat ik ook heel mooi vind is wat de laatste twee meisjes hebben gedaan,
iets wits pakken en dat beetje laten hangen, dat ziet er ook mooi uit vind ik. (:

In de zomer is het natuurlijk helemaal leuk, dan hoeft er geen legging onder, en dan kun je het mooi maken met sandaaltjes/armbandjes.

ik hoop dat je er wat aan hebt!
liefs

Bedankt voor de reacties!