Zara broek!

hey meiden,
Ik heb gisteren deze broek gekocht:
http://i55.tinypic.com/2r635oy.jpg
en ik vroeg me af hoe jullie het zouden combineren, gewoon voor inspiratie. Hahaha alvast bedankt xxxx

iemand?

Beige/off-white/zwart shirt/vestje/trui en gladiatorsandaaltjes/hakken/laarsjes.

Eigenlijk met alles dus wat er qua kleur een beetje bij past.

Ik vind het een leuke broek, dus de Zara zei je? *Rent als een gek ernaartoe*

wat een leuke broek!
gebroken wit staat er vind ik heel leuk op, zwart kan ook.

je kan bij deze broek denk ik heel veel dingen combineren. ik denk dat wit/roomwit hierbij heel mooi staat, zoals het plaatje dus :slightly_smiling_face:

je kan bij deze broek denk ik heel veel dingen combineren. ik denk dat wit/roomwit hierbij heel mooi staat, zoals het plaatje dus :slightly_smiling_face:

leuke broek! ik vind het meer iets voor de zomer, maar inderdaad, gebroken wit of zwart staat er super bij, en als schoenen zijn zwarte sandaaltjes denk ik het leukst ^^

haha dankjewel allemaal, en yepp bij de zara kan je hem kopen! online is die uitverkocht maar in de winkel zijn ze er nog wel, ze vallen btw erg klein ik heb normaal maat 34 van broeken dat zijn niet lengte maten of breedte maten ofzo gewoon net zoals bij shirtjes, en bij deze broek moest ik maat 38 haha!

Zoals op het plaatje (een witte trui/lange shirt) erop. Vind het ook een leuke broek!

oeh leuke broek :open_mouth:

oeh leuke broek :open_mouth:

hey ik heb gisteren ook die broek gekocht haha :laughing:
Wit, creme, bruintinten en zwart staan er leuk mee.
Nou ja ik ga hem met rood combineren :stuck_out_tongue:

Die is wel leuk ja :slightly_smiling_face:
Eigenlijk moet dit bij Mix & Match met Miskopen hè…

In de zomer is het leuker denk ik… En voor het combineren denk ik dat je zelf even moet kijken wat je in je kast hebt liggen wat matcht qua kleur.

Superleuke broek :grinning:
Ik zou hem met een wit topje, beige cardigan en beige sandaaltjes combineren. (:

Huh bij de Zara? Bij de H&M hebben ze hem ook volgens mij! Hele leuke broek trouwens, wat dat meisje op de foto erbij aan heeft is ook mooi, beetje oversized shirtje erboven.

Poederroze/Oudroze staat heel erg leuk hierbij!
Gebroken wit of creme ook. in iedergeval een rustige maar toch lieve kleur!

Superleuke broek! Ik zou hem combineren met roomwit (geen spierwit!,) ietwat oversized… Bruine leren herenschoentjes zouden er denk ook heel leuk bij staan… Ik vind de gladiatorsandaaltjes, zoals op de foto, niet zo geslaagd…

Ik zou hem combineren zoals in het plaatje haha.