Zanotti´s

Hey!

Ik vind Zanotti´s echt hele mooie schoenen maar vind ze echt iets te duur, nu ben ik op marktplaats gaan kijken naar Zanotti´s en vond goedkope Zanotti´s maar vraag me af of dit wel betrouwbaar is en/of dit wel van goede kwaliteit is.

Dit is de link: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m694769619-giuseppe-zanotti-zwart-leer-heren-dames-schoenen-low-shoes.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Sorry trouwens als hier een topic over is maar kon het niet vinden…

ik weet niet, de prijs is wel goed, je kan langsgaan en kijken of ze goed zijn en anders gewoon in winkel kopen

Ik vind het onbetrouwbaar klinken, heb ik heel vaak met ‘bedrijven’ die pas 1 week of 1 maand actief zijn op marktplaats en dan dingen nog extra goedkoop aanbieden.

wat een lelijke schoenen.
Maar denk dat je beter even ergens anders kan kijken

dit zijn neppe. Op de site van giuseppi en netaporter zie ik deze schoenen niet staan, tevens kostten echte zanottis rond de 500 euro, en deze verkoper biedt ze aan voor 90, dat klopt niet. Ook is de verkoper nog maar een week actief op marktplaats. Vind het trouwens raar dat je dit zelf niet kan bedenken, heb je uberhaupt wel een beetje een idee van de schoenen die je koopt? En hoe het zit met verkopers?

Ik weet ook heus wel dat het niet de echte zijn… Dat kan natuurlijk niet nee. Maar ik vind de echte ook net iets te duur dus en deze zien er wel goed uit van kwaliteit en mijn vraag was ook meer gericht of de kwaliteit ook zo goed zou zijn als op de foto’s en of ik uberhaupt als ik deze schoenen zou gaan bestellen ze wel binnen zou krijgen… Niet of ze nep of echt waren. En ik vroeg ook niet of iemand ze lelijk of mooi vond… Maar goed, ik probeer gewoon iets normaals te vragen en dat er dan zo op gereageerd wordt, kan me daar echt aan irriteren… vooral voor Lovepink bedoelt… :dry:

Ik zou het niet doen. Ze zijn sowieso nep en dan vind ik 90 euro nog duur voor neppe.