zangnummers? 0=)

heeyheey :slightly_smiling_face: kben op zOek naar leuke liedjes die goed te zingen zijn, want we hebben zangtoets op school & weet absoluut niet wat voor een nummer ik zou moeten doen :astonished: Iemand leuke ideeën? xx

dat ligt er een beetje aan wat voor stem je hebt… Als van Anouk of Rihanna? Dat scheelt echt veel… =)

Michel van Anouk doet 't altijd goed!

Dat moest ik laatst ook doen =D ik had het liedje ‘omdat je by me blyft’ van Maud gezongen :wink: dat is niet zo’n moeilyk liedje & ik had een 9 ! =D

• I would stay - Krezip
  • The pieces don’t fit anymore - James Morrison

maar heel veel succes met zingen ! stuur me ff een berichtje als je je cijfer hebt =D

kus lindaa

stop van jamelia :grinning:
echt een lekker meezing nummer:D:D

foolish games van jewel is ook best makkelijk, klinkt moeilijk, maar die noten zijn (als je 't zingt zoals haar) niet moeilijk te halen, 't is vooral laag zingen. en ligt ook aan je stem eiglyk? btje rockie, of heel zuiver en hoog, of laag, enz…

Frankie J - daddys little girl
Mario vasquez - gallery
rihanna - unfaithfull

Zijn alle3 mooi op te zingen =)

Everything van Michael Buble! Niet moeilijk, maar zo mooi. Ik ga 'm ook met een groepje zingen bij muziek, voor een cijfer.

^ ohh die lovee ik. Maar hij is wel heel laag, of je moet hem een octaaf hoger zingen maar dan zijn sommige stukjes weer te hoog.
Dus dan moet je wel ff de goeie toonsoort zoeken :wink:

Pink - Dear mister President
Vanessa Carlton - Who’s to say

Het klink raar en oud maar je kan op britney spears! somige zijn heel makkelijk

truly madly deeply van cascada… maar dan wel de langzame versie :wink: Die is echt heel mooi:)

Ik zou een beetje teruggrijpen op oudere nummers in de muziek geschiedenis, die zitten vocaal vaak wat minder ingewikkeld in elkaar dan de nummers van tegenwoordig.
Ik weet niet wat voor stem je hebt, maar een eenvoudig nummer is het veiligst, en kan je met een goeie stem alsnog het mooist overbrengen. Ga geen ingewikkelde nummers uit de kast grijpen omdat de artiest die het zingt het zo mooi kan zingen.

het ligt er maar net aan welke
liedjes jijzelf goed kan zingen :slightly_smiling_face:

Backstreet boys-incomplete
Nicole Richie-Dandelion
Rihanna-unfaithfull
Christina Aguilera-Beautiful
Pink- dear mr. president
Shania Twain- Man i feel like a woman

dankjewel vOor alle reacties! =) &jah kweet niet wat voorn stem ik heb. anouk&rihanna kan ik bijv. allebei wel zingen. Er zitten al heel wat leuke liedjes bij! =) dat vn Michael Buble is zoó leuk <3 maar het is idd te laag voor gewoon en als je het hoger gaat zingen is t weer zo moeilijk =o && nog meer ideeën zyn altijd welkom! xx

Avril Lavigne - Complicated
Natalie Imbruglia - Torn
The Carpenters - Close to you
Nelly Furtado - I’m like a bird
Ilse de Lange - I’m not so tough

When you say nothing at all van Ronan keating!
heb ik ook gedaan en nu vind iedereen + muziek leraar dat ik goed en mooi kan zingen:$

je kan het beste een niet al te moeilijk popnummer uit kiezen, misschien een nederlandstalig? Zonder al te veel gradaties in toonhoogte, dan is het makkelijker. Kies iets leuks uit de top 40 dat je nu ook al makkelijk mee kan zingen.

eternal flame - atomic kitten