zangles

hey,
ik ga misschien op zangles maar ik ga eerst een proefles doen.
en ik wil graag weten wat je moet doen bij een proefles.
zijn hier ook mensen die op zangles zitten?
alvast bedankt

Ik heb geen idee eigenlijk, maar ik denk dat je even meekijkt en dat ze gaan kijken wat je al kan ofzo…

Dat is waarschijnlijk verschillend
Ik zat op zangles…
Gewoon een liedje zingen waarschijnlijk, een paar toonladders, een wat ademhalingstechniek denk ik.

oke, dankje

Gewoon je bereik testen waarschijnlijk en kijken hoe ver je al bent en of het überhaupt iets voor jou is.

Gewoon kennis maken met een normale zangles… Zo kan je kijken of het wel iets is wat jij wilt en of je binnen een bepaalde tijd jezelf kan bijscholen, want dat is toch het doel waarom je zangles neemt.
Ik zit op een soort van zangles. Heb eerst stemvorming gedaan waarbij je echt werkt een je eigen stem en de zangtechnieken. Nu doe ik een koristencursus waarbij verder wordt gekeken naar de technieken maar ik leer ook noten lezen.

Ehm, ik had eerst ook zangles, en ze wilde eerst wat horen en uit daarvan besliste ze of ik “aangenomen” werd om het zo te zeggen.

En hij/zij praat gewoon met je erover wat je er mee wilt en wie je voorbeelden zijn wat je zangstijl is en of je er al ervaring mee hebt, maar de proefles deed ik nog niks qua zingen.

De eerste les toen ik dus aangenomen was kreeg ik wel stem oefeningen, en de technieken geleerd beetje bij beetje, en mocht ik een lied uitzoeken en moest ik het bladmuziek meenemen… that’s it…