zangles

hee,
ik wil graag op zangles en bij de muzehof bij ons in Zutphen is het te duur (1000 euro!!) dus woont een van jullie in zutphen en zit op zangles? ik heb ook al op google gekeken kon niks vinden behalve ilona treuren maar die heeft een wachtlijst.
xxx

Tsja, zangles is nou eenmaal duur. Je kan ook op een koor gaan.

jaa maar 1000 euro is toch wel erg veel

Nee 1000 euro is belachelijk! Echt waar ik heb voor ong. 400 euro les gehad per jaar. Je moet gewoon een beetje goed rond zoeken, bij marktplaats op internet er staan vast ergens wel prive docenten aangeboden. :slightly_smiling_face:

wáááát?! 1000 euro?!
ik heb idd ook voor 400 euro per jaar les, en dan zelfs nog bij een muziekschool!
ik ken een aantal mensen hier in Zuid-Holland (vlakbij den haag) die gewoon zelf een paar ‘klanten’ hebben, waar ze les aan geven voor ongeveer 20 of 30 ofzo.
dus wat kippenpop zegt, er staan op marktplaats enzo ook vaak gewone mensen die les aanbieden (:
-x- succes!

En anders zou je misschien briefjes kunnen ophangen bij die muziekschool of ehm bij de supermarkt. Je zou ook eens kunnen kijken op buurtlink.nl en daar een berichtje kunnen achterlaten dat je zangles zoekt!

1000 is misschien wel duur, maar mijn pianodocent is ook zo duur (ook prive), maar ik speel dan ook als best lang piano op hoog niveau. Maar als je wilt beginnen, is het inderdaad duur. Marktplaats is een goede optie inderdaad.

het gaat niet goed met de muzehof omdat ze geen subsidie krijgen volgens nieuwe plannen en dan gaan ze failliet en is er volgend school jaar geen muzehof meer dus ik zou sowiso niet bij de muzehof gaan . ik kende wel mensen die zangles hebben in zutphen als ik die tegenkom zal ikvragen waar (:

ik zag trouwens dat je 14 was dus dan is het geen 1000 tot 18 is het geodkoper
Gesubsidieerd tarief (tot 18 jaar)

jaar 1 t/m 3: ¤ 395,00
jaar 4 t/m 6: ¤ 510,00
jaar 7 t/m 10: ¤ 630,00

dus als ze toch blijven bestaan kan je voor 395 zanglesnemen

ooooh gelukkig ik hoop dat ze blijven bestaan ik zit daar al op dwarsfluit les

Huh er zal toch ook niet zo heel veel verschil tussen zang en dwarsfluit les zitten?

hoe bedoel je??

Kwa prijs :wink:.

oohh maar als je al een muziekles hebt krijg je alleen daar voor subsidie en dan niet meer voor de andere

Mijn pianolessen kosten ook 1128,- per jaar. maar dan heb ik drie kwartier les en het is privé.
X