ZANGCONTEST! Schrijf je nu in!!

Omdat bijna alle zangcontesten stil vallen, en er de laatste tijd bij veel contesten geen winnaar meer verkozen wordt, dacht ik: Laten we vanaf het begin beginnen.

Elke week stuur ik een nieuw nummer als opdracht, en op basis van een paar punten beoordeel ik dan.
De punten waarop ik beoordeel zijn als volgt:

1 Is het nummer wat je zingt zuiver, of zitten er toch best veel valse stukjes in?
2 Ben je goed met timing, of zing je soms wel eens uit de maat?
3 Maak je een eigen versie van het nummer, of imiteer je de zanger/zangeres iets teveel?
4 Is de uitvoering origineel, of hou je het een beetje voor wat het is?

Laat ik even duidelijk benadrukken:
Het lijkt me super leuk als jullie meedoen! Het is voor de lol, het zou dan ook ontzettend jammer zijn als er stomme reacties komen op inzendingen, of wat dan ook. IT’S JUST FOR FUN!

Er is plaats voor maximaal 10 mensen. Schrijf je dus snel in!!!

Je opname uploaden:
Via tinypic:

1. Kies je bestand
  2. Zet op Standard Definition
  3. Upload
  4. Kopieer de link voor Messagebords
  5. Plaats de link hier!

Via Youtube:

1. Upload het op youtube
  2. Plaats de link in het topic

Heeeeel veel succes, en enjoy xoxoxo

Ik wil wel meedoen!

ik wil wel mee doen

Ik ook :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf ook een zangcontest, maar wil eigenlijk ook wel mee doen met eentje :slightly_smiling_face:

Dus ik doe ook mee!

Ik doe ook al aan de andere zangcontest mee, maar ik zou wel vaker willen zingen dus ik wil hier ook wel meedoen!

Kunnen er ook mensen afvallen eigenlijk?

ik wil wel mee doen, maar ben bang dat ik het na mijn vakantie te druk krijg met school om liedjes op te nemen, but i’ll try.

welk liedje :grinning:?

Ik wil ook graag mee doen!

Hmm ik zou wel mee willen doen maar de centraal examens komen eraan :frowning_face:(
Ik weet niet wanneer dit gaat beginnen?

Ik wil ook wel meedoen!

ik wil ook wel meedoen, maar ben eigenlijk bang dat ik het ga vergeten :cold_sweat:

Ik ook, als er nog plek is

Heee guys!
echt heel stom, maar opeens waren al mijn gegevens van mij account weg, en kon ik niet meer inloggen. Ik heb nu een nieuw account aangemaakt, welke altijd staat aangemeld. Hierdoor kan ik dus geen gegevens kwijtraken (hoop ik!!)

Ik maak een nieuw contents aan, met precies dezelfde beschrijving. Ik hoop dat jullie weer allemaal mee willen doen!!

xoxoxoxo

Graag een slotje op dit topic

Slotje op verzoek van TS.