#Zangcontest by engel30 {Overname}

Cynthia-I wont give up

Hier is die van mij!
Ik zing hem anders dan het orgineel omdat hij anders echt
te laag is. En aangezien ik geen man benā€¦ haha :wink:

Ik hoop wel dat er nog wat meer mensen gaan inleveren!

Bedankt, ik zal het morgen even luisteren! En ja, er hebben er nu nog maar 3 ingeleverdā€¦ Doet de rest nog mee?

Ik ben nu bezig met de uitslagā€¦ Maar Telephonic, Rememberit, LoveLolly en marrymuis hebben niets ingeleverd.
Ik wil het anders nog wel even uitstellen, maar dan moeten jullie dat wel even melden.

Graag, zou je het naar zondag of maandag willen verplaatsen? In het weekend heb ik pas weer tijd. Zou heeeel fijn zijn! Ik zit nu Ć©cht in tijdnood, morgen heb ik bijvoorbeeld 5 toetsen.

Ja natuurlijk wil ik dat doen! De rest mag nog een aanpassing doen of ook nog inleveren (:

De nieuwe deadline: 29 mei 2012

Je kunt evt die mensen die nog niet hebben ingeleverd een pb sturen, misschien zijn ze het vergeten (:

needs an upp

En nog een (:
Ik heb de mensen trouwens genote die nog niks hadden ingezonden.

Up!

Trouwens, vanavond is de deadline al. Dusā€¦ degene die nog niks hebben ingeleverd kunnen dat nu nog doen.
Ik heb ze al genote,maarja.

Nja vanavond deadline jammer dat veel niet hebben ingeleverd.

Ik zal morgen de uitslag maken, dus ze hebben eigenlijk tot morgenmiddagā€¦
Officieel tot vanavond, maar ik vind het jammer ;S

Hmm eigenlijk denk ik niet dat mensen nog gaan inleveren.

Hmm nee denk het ook niet.
Ik zal even de uitslag maken nu, verveel me toch dood.

Malicious: Goed gezongen, ik vind het af en toe wel wat onverstaanbaar maar dat kan aan mij liggen. Je mag wel een klein beetje aan je uitspraak werken, ik zeg niet dat het slecht is, het is alleen een klein puntje van kritiekā€¦7,5
iPad: Ik vind dit echt zo waanzinnig mooi! Zonder achtergrond muziek en dan zoā€™n sterke en mooie stem hebben, wauw hoor. En op je uitspraak is ook niks op aan te merken, gewoon super! 9,3
Ik heb het gewoon al 5x beluisterd

PhineasFerb: Ik vind dit een hele mooie eigen versie. Lekker gezongen, gewoon goed hoor! 8,2

Erg jammer dat de rest niks heeft ingeleverdā€¦ Helaas valt Malicious af, sorry! Ik vind dat je echt heel mooi kan zingen, alleen de andere vind ik iets beter. Als ik jou was, zou ik blijven zingen en er later wat mee gaan doen! :grinning:
Het was erg leuk dat je meedeed, bedankt voor je deelname (:

Oke prima nog veel succes iedereen (xd). Voor de duidelijkheid ik ben 12 jaar dus uitspraak kan ook niet geweldig zijn eh (ā€™:

Ah wat leuk! :grinning:
Jammer Malicious, misschien zie ik je nog wel bij een andere zangwedstrijd :grinning:

Nieuwe opdracht? ik ben zo nieuwschierigggg

:slightly_smiling_face: Yeeey! Ik ben ook benieuwd naar de volgende
Opdracht! Al ben ik nu heel erg verkouden haha!

Jammer malicious! Ga iig door met zingen!

Oke, de nieuwe opdracht staat er op!
Zeg het maar als je het niet leuk vind, want vind wel dat we de finale leuk moeten houden :slightly_smiling_face:

ik vind het een leuke orginele opdracht maar ik zal niet weten wat
voor liedje ik daar voor uit moet zoeken ;o