#Zangcontest by engel30 {Overname}

Dit zangcontest is alleen bedoeld voor de mensen die meededen aan engel30 haar contest.
Ik kan het topic niet meer vinden, dus weet niet precies wie er allemaal meededen.
Voor zover ik weet:

• Telephonic
  • Malicious
  • iPad
  • PhineasFerb
  • Rememberit
  • LoveLolly
  • marrymuis

Opdracht 1 is al gedaan.

Opdracht 2 is klaaar!

[b]Finale opdracht: Jullie mogen allebei het liedje van Lady Gaga gaan zingen.
Lady Gaga - Speechless
Als jullie willen, mogen jullie nog een extra liedje inleveren van de top3. Ik zal een gemiddelde maken en dat word je eindscore dan.
Het is niet verplicht om 2 liedjes in te leveren! Alleen doen als je er tijd voor hebt (:

Deadline Woensdag 27 juni 2012 om 20:00u. De uitslag zal ik op Donderdag posten (:[/b]

Fijn een nieuw topic! Ik heb Set Fire al een keer opgenomen, maar ik ga denk ik een keer I Won’t Give Up doen. Dan lever ik die in. Laatste ken ik niet. (;

Fijn!

Ben blij dat jullie nog zin hebben (: Was al bang dat jullie wilden stoppen omdat het zo raar geregeld was :blush:

Jaa beter! Misschien is het handig om even een berichtje te sturen naar de overige kandidaten?

Ik doe set fire of the rain, want i won’t give up is echt in een verkeerde toonsoort voor mij en die andere ken ik niet (:

Ohja, dat zal ik meteen even doen (:

Oohh haha jammer dat k er al uit ben, deze liedjes ken ik tenminste;)
Veel succes hea allemaaaal!!!

Veel succes! Sorry voor de slordigheid van mij!
x

Oh oke, dan zal ik een modje binnekort wel even vragen om de topictitel aan te passen. Ja sorrt dat ik daar niet op gereageerd heb, maar vaak lees ik een note en vergeet dan te antwoorden xd.

Okee, !

Ik lever toch maar de ene in die ik al ooit heb opgenomen.
Het is wel van de zomer 2011… http://www.youtube.com/watch?v=rMDY1aCT3mY

Dankje voor het inleveren! Ik zal er alvast naar luisteren. En het maakt niet uit dat je het zegmaar niet ‘relevant’ opgenomen hebt.
Hoop dat de rest ook nog meedoet (:

Jeeej! Super leuk! Maar ik vreeeees dat ik het niet optijd kan inleveren, maar ik ga mijn uiterste best doen!

Ik heb 'm net even snel ingezongen! :slightly_smiling_face:
Je moet het geluid wss ietsje zachter zetten, sorry! haha

klik!

Bweaaaah. Oke ik moet haasten. Ik hoop dat ik morgen tijd heb.

Ah bah, ik heb zelf altijd een hekel aan mensen die zich aanmelden en vervolgens niet meedoen, bah bah. Maar ja. Ik ga mijn best doen!

@Telephonic; hoe bedoelde je die laatste zin van je?
Sorry maar ik vat m ff niet…

Wauw wat zing jij mooi!
ik bleef er maar naar luisteren…
Sorry dit wilde ik even kwijt.

Ah ik baal dat ik nu niet kan luisteren, zit op me mobiel. Ik ben benieuwd!

Ik kan niet eerder dan morgen middag inleveren… Is het erg?

Nee hoor! Ik heb vandaag echt geen tijd fehad om op mijn laptop te komen, laat staan op girlscene… Ik zal donderdag de uitslag plaatsen en zo geef ik nog wat xtra tijd.