ZALM help

Oke ik heb net heel leuk een pakje zalm opengemaakt, en lekker 4 beschuitjes ermee gegeten.
Nu keek ik dus net op het pakje waar 13 augustus 2013 op stond. :") Er zaten geen rare plekjes ofzo op en smaakte niet heel raar.
Wat the fuck moet ik doen? Op internet lees ik allemaal enge verhalen :"D

Stond er tenminste houdbaar tot of tenminste te gebruiken tot? Bij tenminste houdbaar is er verder geen probleem, alleen mogen ze hem na deze datum niet meer verkopen.

Was het zon vacuum verpakte zalm of echt zo’n verse? Ik denk dat je sowieso niks kan doen dan wachten.

Pakje zat dus nog wel dicht? Zalm is vette vis en zit vaak vacuüm verpakt. Als je het pakje net pas open hebt gemaakt en het smaakte goed zal er niet veel aan de hand zijn :slightly_smiling_face:

als het niet stonk denk ik dat er weinig mee aan de hand is hoor, en zo lang is het niet geleden.

Vacuum verpakt.
En het staat er allebei op? Het heeft de hele tijd in de koelkast gelegen, ongeopend.

Niet al te veel zorgen om maken :slightly_smiling_face: Je wil niet weten hoeveel mensen overdatum dingen eten en drinken. Je kan niks anders doen dan wachten, misschien kun je veel water gaan drinken om het wat sneller uit je lichaam te helpen maar ik denk dat het reuze meevalt hoor :slightly_smiling_face:

Als het niet stonk of vreemd smaakte was 'ie echt niet bedorven of zo, dat ruik/proef je echt wel.

ten minste houdbaar tot is meer een soort garantie, vaak is het nog veel langer goed als je het pas net uit de verpakking haalt voor je het eet.