Zalando-topic!

Beste meisjes

Vandaag heb ik een nieuwe site ontdekt met véél kleding waarbij de verzendingskosten EN retourkosten gratis zijn: Zalando

http://www.zalando.nl/
http://www.zalando.be/

Super veel kledij, misschien ben ik wel van plan iets te bestellen , maar heeft iemand er ervaring mee?

Groetjes !

Heb je Zalando nu pas ontdekt? Ik word gek van al die stomme reclames over Zalando op tv… Maare ja ik heb er twee keer jurkjes besteld. Was er tevreden over!

Is wel betrouwbaar ja, heb er geen ervaring mee.

Ik hoorde meteen die schreeuw…

Wauw, ja. Zalando is gewoon betrouwbaar hoor…

Ik vind Zalando geen fijne online shop. Doe dan maar nelly of welikefashion of de H&M.

Zalando is heel bekend idd, maar ik hoor er eigenlijk niet zulke goede verhalen over.

Heb het van vriendin gehoord en 2 minuutjes geleden de reclame gezien: ze zeiden er bij ’ nu ook in België’ daarmee :slightly_smiling_face: woon in België

Ja klopt, ik ken hem nu ook maar pas, aangezien die net in België is.

Ik had er al van gehoord, en was blij toen ik hoorde dat ze eindelijk naar België verzenden (:

Heb er helaas wel al negatieve dingen over gelezen in het “winkels met een slechte service” topic.

Ik denk dat ik binnenkort de Yes To Carrots make-up remover ga bestellen.

Vanwege die stomme reclames weiger ik daar wat te bestellen :’)

http://i49.tinypic.com/2z4ziib.jpg

Ik vond die reclame nog wel leuk in het begin maar ze laten het echt om de 5 minuten zien ofzo.

Die reclame’s van zalando zijn echt irritant :’)

‘Ja uw dochter heeft de zalando virus’
*Hatsjoeee*
‘AAAAAAAAH’

Ik vind zalando een klote webshop. Echt waar. Ik zal even vertellen waarom:’)

Een tijd geleden had ik een trenchcoat van 80 euro besteld. (Dit vind ik eigenlijk al veel te duur voor een zomerjas, maargoed) Een week later kreeg ik hem binnen maar wat bleek nou, er zat geen ceintuur bij. Die dag heb ik ze meteen nog opgebeld, maar daar werd ik niks wijzer van. Ik had een of ander stom ventje aan de telefoon die alleen maar zei “sorry mevroooouw” en dat ik twee keuzes had, of ik hield hem zonder ceintuur, of ik moest hem zelf maar terug sturen en dan moest ik maar wachten tot de jas weer was bijgevuld, om hem vervolgens opnieuw te bestellen. Dit omdat hij niet wist waar de ceintuur was kwijt geraakt.
Door deze onzin stond ik zo perplex dat ik niet veel meer wist te zeggen. Paar dagen daarna was ik alleen zo kwaad, vooral toen ik “100 service gegarandeerd” zag staan, rot toch een eind op.
Toen heb ik weer gebeld, en kreeg ik iemand anders aan de telefoon. Ze vertelde me dat ze er een melding van zou maken, en dat dat ventje dat dus niet had gedaan maar dat wel had gemoeten. En verder zou ik binnen 3 weken een mail krijgen waar eventueel nog een mogelijke oplossing in staat. Stuuur mij verdomme gewoon een ceintuur!

Nu zijn we twee weken verder en heb ik nog geen mail, maar ik ga hem toch niet houden. Ik ben alleen te lui om die grote doos naar het postkantoor te brengen.
Bahh echt serieus wat een kut lui en wat een scheitwebshop.