Zalando problemen.

Hoi hoi girlscene meiden,

Vorige maand heb ik schoenen gekocht bij Zalando. Ze bleken alleen niet zo leuk te zijn als op de foto, eigenlijk best wel foei lelijk…
Dus heb ik ze in de week van kerst retour gestuurt naar Zalando.
Nu kreeg ik gister een mailtje of ik het bedrag van Zalando wil overmaken, oftewel 70 euro.
Heb contact opgenomen met Zalando en die vroegen om een pakketnummer, aangezien volgens hun mijn pakket nooit is aangekomen. Ik had wel een bewijsje van het pakket, maar na anderhalve maand niks te horen verdwijnt dat ook weer de prullebak in.

Heeft iemand een idee hoe ik nog achter mijn pakketnummer kan komen? Of hoe ik dit aan kan pakken?

Alvast bedankt

Heb je niet toen je die schoenen had gekocht, een email als ontvangst bewijs? meeste webshops doen dat wel dacht ik zo… en daar staat dan ook je pakketnummer vaak in!

das balen. :stuck_out_tongue:
nutteloze reactie…

Ehm ja die heb ik gehad en die stond er des tijds ook in.
Maar heb hem retour moeten sturen, dus met een nieuw pakketnummer erbij en die heb ik niet

Da’s vervelend voor je, maar die 70 euro zie je niet meer terug, ben ik bang.

‘‘Nu kreeg ik gister een mailtje of ik het bedrag van Zalando wil overmaken, oftewel 70 euro.’’

Ik snap het niet :’’) Dat geld had je toch allang overgemaakt als je de schoenen al ontvangen had?

nee, want ze had ze teruggestuurd
Ik ben bang dat je je geld neit meer terug krijg, want je hebt geen bewijs meer dat je de schoenen hebt opgestuurd, dus zullen zij zeggen wij hebben de schoenen afgeleverd en niks van een retour ontvangen

Die Zalando heeft echt schéítreclames. Maargoed. Ik zou mailen als ik jou was en afwachten wat ze zeggen. Lastig dit.